آفتاب گرفتن در دوران مرخصی عمل بینی

آیا می توانم در دوران مرخصی بعد از جراحی بینی آفتاب بگیرم؟

امروزه تعداد افراد استفاده کننده از عمل های زیبایی و جراحی بینی در دنیا بسیار بیشتر از گذشته شده است و روز به روز نیز بر تعداد و آمار مراجعین عمل های زیبایی افزوده می شود که تمامی آن ها خواستار دست یابی به نتایج مطلوب و دلخواه خود هستند. در اینجا به آفتاب گرفتن در دوران مرخصی عمل بینی میپردازیم.


دکتر علی علوی راد – جراح پلاستیک اصفهان – آفتاب گرفتن در دوران مرخصی عمل بینی


شاید با خود فکر کنید حالا که به خاطر جراحی بینی مدتی را از کار خود مرخصی گرفته اید، فرصت خوبی است که به ساحل بروید و آفتاب بگیرید و یا در محیط باز و زیر نور آفتاب، به تفریح و گشت و گذار بپردازید. اما به خاطر داشته باشید که تابش مستقیم نور آفتاب، باعث سوختن پوست بینی شما خواهد شد و در نواحی از بینی که برش جراحی ایجاد شده است، تغییر رنگ به وجود خواهد آورد. پس حتی اگر دکتر به شما اجازه داد تا مدتی را از تابش نور آفتاب لذت ببرید، حتما با خود کلاه آفتابی به همراه داشته باشید و از ضد آفتاب فراوان استفاده کنید. آفتاب گرفتن در دوران مرخصی عمل بینی .

آفتاب گرفتن دردوران مرخصی عمل بینی | جراح پلاستیک اصفهان

بعد از جراحی بینی چگونه بخوابیم؟

یکی دیگر از کار هایی که در زمان مرخصی بعد از جراحی بینی بسیار لذت بخش خواهد بود، دراز کشیدن و استراحت کردن است؛ اما فراموش نکنید که بعد از عمل بینی، نباید صاف بخوابید و همیشه سر شما باید نسبت به قلب شما در ارتفاع بالاتری قرار داشته باشد. شما می توانید این کار را با قرار دادن بالش اضافه زیر سر خود انجام دهید.

دلیل این توصیه این است که با هم سطح بودن سر و قلب، جریان خون به سمت سر و صورت با شدت بیشتری حرکت می کند و باعث می شود کبودی و تورم ناشی از رینوپلاستی دیر تر خوب شود و حتی گاهی با درد در صورت همراه شود.

 


دکتر علی علوی راد
فوق تخصص و جراح پلاستیک اصفهان

جهت مشاهده پیج اینستاگرام دکتر علی علوی راد متخصص و جراح پلاستیک کلیک کنید


مطالعه بیشتر:

نتیجه عمل زیبایی بلافاصله بعد از عمل

پیشگیری عوارض لیفت سینه

نکات مراقبتی جراحی بینی

مشخصه های بینی استاندارد و طبیعی

ساز و کار جراحی زیبایی سینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *