بهترین جراح بینی گوشتی در اصفهان

بهترین جراح بینی گوشتی اصفهان

بهترین جراح بینی گوشتی در اصفهان با توجه به مهارت و تجربه خود، جذابترین نتیجه عمل را بدست خواهد آورد. با توجه به خاص بودن شرایط افرادی که دارای بینی گوشتی هستند. فقط و فقط جراحانی قادر به چنین جراحی مهم و حساسی هستند. که هم تبحر و هم تجربه کافی در این زمینه داشته باشند. تا انتها با ما همراه باشید تا با این جراحان و شرایط اینگونه عمل ها بیشتر آشنا شوید.


با ما همراه باشید با مطالب پیشنهادی و آموزنده دکتر علی علوی راد جراح بینی اصفهان :


جراح بینی اصفهان |  بهترین جراح بینی گوشتی در اصفهان

چرا جراحی بینی گوشتی کمی حساس تر است؟

در اصفهان آمار و تعداد متقاضیان جراحی بینی گوشتی بسیار بالاست. همچنین با توجه به شرایط ذاتی بینی های گوشتی فقط جراح با تجربه بینی گوشتی قادر به انجام چنین عمل مهم و دقیقی ست.

بینی های گوشتی دارای پوستی بسیار ضخیم تر از بینی استخوانی هستند. همچنین اندازه و ابعاد غضروف بینی گوشتی بسیار ضعیف تر و ظریف تر از سایر بینی هاست. به همین دلایل بسیار مهم، همیشه جراحان وقت و دقت بیشتری برای جراحی بینی گوشتی در اصفهان صرف خواهند کرد.

اهمیت انتخاب جراح بینی اصفهان

بسیاری از جراحان مقالاتی ارائه می دهند که در آن نکات زیادی از انجام جراحی بینی خود را نشان می دهند. این مقالات می توانند معیار مناسبی برای انتخاب جراح بینی حرفه ای باشد. هر چه بیشتر در مورد نحوه جراحی و عارضه های بعد از آن بیشتر بدانید. میزان رضایتتان بعد از عمل بیشتر می شود. همچنین نوع بینی در نتیجه جراحی بسیار مهم است. مثلا بینی های گوشتی جراحی سختتری دارند و به مهارت بالاتری از جراح نیاز دارند. بنابراین توانمهندی و مهارت جراح در جراحی بینی های گوشتی بسیار مهم تر است.

البته یادآور می شویم علاوه بر توانمندی جراح، عوامل مهم دیگری نیز در نتیجه جراحی تاثیرگذار هستند. از جمله :

  • جنس پوست بینی

یکی از مسائل مهمی که در جراحی بینی بسیار مورد توجه است. ضخامت پوست بینی است. ضخیم بودن پوست باعث می شود. بسیاری از مشکلات ساختاری بینی در زیر آن پنهان بماند. و جراح به آن دسترسی نداشته باشد. به همین علت ضخامت پوست یک چالش بزرگ در جراحی بینی است. که باعث شده بسیاری از پزشکان از جراحی بینی با پوستی ضخیم امتناع ورزند.

  • نوع بینی

نوع بینی از جمله استخوانی و گوشتی در نتیجه جراحی بسیار تاثیرگذار است. جراحی بینی گوشتی معمولا سخت تر و به مهارت بالاتری نیاز دارد. و در مقابل جراحی بینی استخوانی راحت تر است. و بینی به راحتی شکل می گیرد.

  • شکل و ساختار بینی

مورد دیگر که ممکن است باعث شود جراحی بینی نتیجه دلخواه شما را به دنبال نداشته باشد. شکل و ساختار آن است. بعضی از بینی ها انحراف بسیار بالایی دارند یا قوز بسیار زیادی دارند. و جراح را از جراحی پشیمان می کنند. در این موارد است که یک پزشک جراح حرفه ای می تواند تمایز خود را با سایر پزشکان به رخ بکشد.

  • انتظار بیمار از نتیجه جراحی

گاهی انتظار بیمار از نیجه جراحی غیرعادی و دور از انتظار است. در این شرایط ممکن است پزشک بخواهد کاری نشدنی را انجام دهد که ممکن است به دردسر بیفتد. به همین جهت توصیه می شود نتیجه جراحی را به پزشک خود بسپارید تا او نیز دستش باز باشد و با خیالی آسوده عمل جراحی را انجام دهد.

چگونه بفهمیم بینی گوشتی داریم؟

بینی گوشتی با داشتن پوستی ضخیم، منافذ باز و غذذ چربی فراوان و ساختار غضروفی ضعیف شهرت دارد. در بینی های گوشتی اغلب پره های بینی باز و نوک آن پهن است. با این مشخصاتی که معرفی شد، قطعا می توانید تشخیص دهید که بینی تان گوشتی است یا خیر؟

برای تشخیص بینی های گوشتی می توانید قسمتی از بینی را با دو انگشت فشار دهید. شاهد خواهید بود که از منافذ پوست بینی چربی بیرون میزند که اغلب سفید یا شیری رنگ هستند.

جراح بینی اصفهان |  . جزئیات عمل بینی گوشتی زنانه

دوره نقاهت و ویزیت بعد از جراحی بینی گوشتی

همانند سایر جراحی های بینی اعم از جراحی بینی استخوانی و … دوران نقاهت اولیه در جراحی بینی گوشتی نیز یک هفته می باشد. اما به طور کلی می توان گفت که دوران نقاهت بینی های گوشتی معمولا بسیار بیشتر از سایر فرم های بینی می باشد. به دلیل تورم بیشتر بینی گوشتی نسبت به سایر فرم های بینی استفاده از چسب بینی برای این افراد حتی تا دو ماه نیز پیشنهاد می شود.

این در صورتی است که در جراحی بینی های استخوانی استفاده از چسب تنها به مدت یک ماه بعد از عمل جراحی بینی کافی می باشد. متخصصان برای دریافت بهترین نتیجه از عمل بینی گوشتی ، صبر فراوان به مدت شش ماه را به این افراد توصیه می کنند.

بهترین سن توصیه شده برای جراحی بینی گوشتی

سن افراد برای انجام عمل های زیبایی اعم از جراحی بینی گوشتی و استخوانی بسیار حائز اهمیت می باشد. متخصصان بهترین سن برای جراحی بینی های گوشتی و استخوانی را سن 18 سالگی اعلام می کنند، این موضوع به این دلیل است که بینی در سن 18 سالگی به حداکثر سایز خود رسیده، و دیگر رشدی نخواهد داشت اما این سن دارای استثناهایی نیز می باشد یعنی افراد در صورت داشتن مشکلات تنفسی در سن 14 سالگی و یا بیشتر و با داشتن رضایت از والدین می توانند اقدام به جراحی بینی نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *