جراحی بینی بسته چه مزایا و معایبی دارد؟

جراحی بینی بسته چه مزایا و معایبی دارد؟

یکی از پرطرفدارترین تکنیک‌هایی که در جراحی رینوپلاستی از آن استفاده می‌شود، عمل زیبایی بینی بسته است. در این روش، پزشک متخصص با ایجاد برش در نواحی داخلی بینی، دسترسی محدودی به فضای داخلی بینی ایجاد می‌کند تا تغییرات موردنیاز را اعمال کند. درواقع، پزشک متخصص زمانی این روش را انتخاب می‌کند که نیاز به دسترسی وسیع و اعمال تغییرات گسترده در ناحیه بینی نداشته باشد. در این شرایط می‌تواند به بهترین شکل و کم‌ترین آسیب و دوران نقاهت، تغییرات مدنظر در ناحیه بینی را اعمال کند. در مطلب امروز سایت دکتر علی علوی راد جراح بینی اصفهان به بررسی این موضوع می پردازیم که جراحی بینی بسته چه مزایا و معایبی دارد؟

مزیت های جراحی زیبایی بسته

اگر بخواهید بین دو تکنیک مختلف یکی را انتخاب کنید، باید در خصوص مزایای آن بیشتر بدانید. یکی از مزایای مهم جراحی زیبایی بسته، کم بودن میزان اسکار پوستی و جراحات پوستی آن است. پزشک برای دسترسی بهتر به آناتومی بینی، نیازمند ایجاد برش در نواحی مشخصی است.

این مطلب را نیز مطالعه کنید : دوران نقاهت بعد از عمل بینی

سایر مزایای جراحی زیبایی بسته :

  • برش‌ کم‌تر به نسبت جراحی باز
  • نامحسوس بودن ناحیه ی برش ها
  • از بین رفتن اثر بعد از جراحی
  • برداشتن میزان کمتری از پوست
  • تورم و کبودی کمتر

جراحی بینی بسته چه مزایا و معایبی دارد؟ | جراح بینی اصفهان

مزیت آخری که می‌توان برای عمل بینی بسته بیان کرد، کوتاه شدن دوران نقاهت است. دغدغه بسیاری از علاقه‌مندان به جراحی زیبایی بینی، مرخصی گرفتن از محل کار و تحصیل در زمان گذراندن دوران نقاهت است. اما خوشبختانه، جراحی زیبایی بینی بسته، نیاز به دوران نقاهت طولانی مدت ندارد و خیلی زودتر از آن‌چه تصور کنید، بهبودی را مشاهده خواهید کرد.

دکتر علی علوی راد را در اینستاگرام دنبال کنید

عیوب جراحی زیبایی بینی بسته

قطعا هر تکنیک جراحی، دارای مزایا و معایب خاصی است که باید از آن مطلع باشید. معایب جراحی زیبایی بینی بسته نیز، به اندازه مزایای آن جالب است. این تکنیک برای افرادی مناسب است که نیاز به حداقل تغییرات دارند. در این نوع تکنیک رینوپلاستی بسته، نمی‌توان چندان تلاشی برای تقویت بینی و فرم آن در سنین بالاتر کرد. به همین دلیل توصیه می‌شود، اگر تغییرات موردنیازتان در بینی زیاد است، اصلا سراغ جراحی زیبایی بینی بسته نروید.

 


مطالب پیشنهادی:

حداقل سن مناسب جهت جراحی بینی

رینوپلاستی باز یا بسته ، کدام بهتر است؟

روش های اصلاح فرم نوک بینی تیز یا گرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *