تفاوت جراحی بینی طبیعی با فانتزی

مشخصه های بینی طبیعی و استاندارد

برخی از شاخصه ها و معیار های بینی طبیعی و استاندارد را در ذیل نام خواهیم برد :

  • یکی از این شاخصه های نتیجه جراحی بینی طبیعی ؛ فاصله دماغ با لب ها و چانه است که جراح بینی طبق اندازه استاندارد آن و همچنین با در نظر گرفتن طول بینی ، این فاصله را آنالیز می کند.
  • از دیگر مشخصه های بینی طبیعی ؛ فاصله بینی با چشم ها است که می توان پهنای بینی را به نسبت آن مشخص کرد.
  • مورد بعدی ؛ زاویه بین بینی و خط عمود به لب ها می باشد.
  • یکی از مهم ترین عامل تاثیر گذار بر جراحی ، ضخامت پوست بینی است؛ چرا که نازک بودن پوست بینی می تواند کمترین نامتقارنی یا ظریف ترین تراش های اعمال شده توسط بهترین دکتر عمل بینی طبیعی دراصفهان را نمایان سازد.
  • در جراحی بینی طبیعی ؛ نسبت زاویه های بینی با سایر اجزای صورت ؛ همچون پیشانی ، گونه ها ، لب و غیره مورد بررسی قرار می گیرد و با نسبت استاندارد مشخص شده بر پایه زیبایی شناسی چهره تطبیق داده می شود.

لازم به ذکر است که در طول کل پروسه عمل زیبایی بینی طبیعی ؛ جراح سعی دارد تا سلایق بیمار را نیز در صورت عدم مغایرت با اصول و استانداردهای زیبایی شناسی ، مد نظر داشته باشد.

جراحی بینی طبیعی|بهترین جراح بینی اصفهان، بهترین جراح پلاستیک اصفهان، بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان، بهترین متخصص جراحی پلاستیک، بهترین متخصص جراحی پلاستیک در اصفهان، بهترین متخصص زیبایی، جراح بینی اصفهان، جراح پلاستیک اصفهان، دکتر علی علوی راد، فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان، متخصص جراح زیبایی بینی اصفهان

تفاوت جراحی بینی طبیعی با فانتزی

در جراحی زیبایی بینی طبیعی ؛ سعی پزشک بر آن است که فقط نقایص بینی را مرتفع نماید و حتی الامکان اندازه طبیعی بینی بیمار حفظ گردد، لذا در این نوع از جراحي، تغییراتی که جهت اصلاح بینی صورت می گیرد کمتر می باشد تا بتوان تناسب و هارمونی طبیعی تری به چهره فرد بخشید.

در جراحی بینی فانتزی که به صورت عامیانه به عمل زیبایی عروسکی مصطلح است، دماغ بیمار بیش از اندازه کوچک شده و میزان سر بالا شدن آن نیز بیشتر از بینی با فرم نچرال می باشد. توجه داشته باشید که جراحی بینی طبیعی حتما باید توسط بهترین جراح بینی طبیعی اصفهان صورت گیرد تا به دلیل کوچک شدن سایز بینی و نیز سوراخ های بینی ، فرد با اشکالات تنفسی و ضعف بویایی مواجه نگردد.

جراحی بینی طبیعی بهتره یا نیمه فانتزی

اگر در زمان انتخاب فرم مناسب برای بینی خود دچار تزلزل شده اید و نمی دانید کدام یک از فرم های بینی بهتر است ما به شما توصیه می کنیم این بخش از مقاله جراحی بینی طبیعی را با دقت مطالعه فرمایید.
عمل بینی طبیعی معمولا برای برطرف کردن نقص ها و ایرادات بینی متقاضیان انجام می شود و همانطور که در طول مقاله اشاره شد ، طی انجام آن پزشک از ایجاد قوس در بینی یا تغییرات اضافه اجتناب می کند. این نوع فرم بینی به دلیل اینکه تغییرات زیادی را به وجود نمی آورد و نیاز نیست پزشک ، بر روی استخوان بینی تغییرات بزرگی ایجاد کند ، در آینده به راحتی قابل ترمیم بوده و فرد در صورت عدم رضایت از نتیجه جراحی می تواند بدون هیچ استرس و نگرانی مجددا بینی خود را عمل کند.

اما فرم نیمه فانتزی

به دلیل ایجاد قوس بر روی بینی و سربالا شدن نوک بینی به جراحی ترمیمی سخت تری نیاز دارد و طی انجام آن ممکن است پزشک نیاز به پیوند غضروف یا گرافت گذاری داشته باشد.

اگر بخواهیم از نظر اینکه در آینده می توانید فرم بینی خود را تغییر دهید یا تحت جراحی ترمیمی قرار بگیرید ، در خصوص اینکه جراحی بینی طبیعی بهتر است یا نیمه فانتزی نظری دهیم باید بگویم با توجه به اینکه در بینی های طبیعی تغییرات بزرگی ایجاد نمی شود ، این گزینه بهتر می باشد. اما باید بدانید که انتخاب فرم بینی به سلیقه ، اهداف و زیبایی شناسی پزشک شما بستگی دارد. اگر بینی خاصی را مد نظر دارید حتما با پزشک خود در رابطه با آن صحبت کنید. اما در آخر باید بگویم در خصوص فرم نهایی بینی توصیه می کنیم به پزشک خود اعتماد کنید چرا که او تا کنون جراحی های زیبایی بینی بسیاری را انجام داده است و تجربه و علم زیباشناسی او کمک شایانی به شما خواهد کرد.

جراحی بینی طبیعی|بهترین جراح بینی اصفهان، بهترین جراح پلاستیک اصفهان، بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان، بهترین متخصص جراحی پلاستیک، بهترین متخصص جراحی پلاستیک در اصفهان، بهترین متخصص زیبایی، جراح بینی اصفهان، جراح پلاستیک اصفهان، دکتر علی علوی راد، فوق تخصص جراحی پلاستیک اصفهان، متخصص جراح زیبایی بینی اصفهان

عضویت در صفحه اینستاگرام دکتر علی علوی راد

بهترین کاندیدای جراحی بینی طبیعی

همه افراد پس از پایان دوران بلوغ و اتمام رشد فیزیکی می توانند نسبت به جراحی زیبایی بینی خود اقدام کنند.

چه اشخاصی نباید جراحی بینی طبیعی انجام دهند ؟

  • اشخاصی که هنوز پروسه بلوغ در آن ها پایان نیافته است ؛ زیرا قبل از اتمام دوران بلوغ ، فرآیند رشد اعضای صورت نیز مانند دیگر اندام های بدن فعال است، از این رو بهتر است در این رده سنی، عمل بینی طبیعی انجام نپذیرد.
  • افرادی که قبلا بینی خود را جراحی کرده اند و قصد انجام مجدد جراحی را دارند و کمتر از یک سال از رینوپلاستی قبلی آن ها گذشته است.
  • خانم هایی که به تازگی زایمان داشته اند نیز باید حداقل تا 2 ماه بعد از زایمان خود صبر کنند و پس از آن نسبت به جراحی بینی طبیعی اقدام نمایند.
  • اشخاصی که دچار اشکال در انعقاد خون هستند نیز باید در صورت تمایل به انجام عمل بینی طبیعی ، حتما با یک جراح خوب بینی طبیعی در تهران مشاوره نمایند.

بهترین زمان برای عمل بینی طبیعی

متقاضیان عزیزی که تمایل به کسب یک نتیجه فوق العاده از جراحی بینی طبیعی دارند ، این را بدانند که عمل باید در بهترین زمان به انجام برسد. برای انتخاب زمان مناسب از سوی جراح چندین فاکتور در نظر گرفته می شوند که در ادامه به آن ها می پردازیم :

  • بلوغ جسمی : از بدو تولد تا حدودا 18 سالگی زمانی است که فرد بلوغ جسمی را تجربه می کند. بدین ترتیب برخی از اعضای صورت و بدن ، من جمله بینی ، پس از به دنیا آمدن نیز همچنان به رشد خود ادامه داده تا به فرم نهایی برسند. برای جراحی بینی طبیعی ، لازم است که فرد حتما این برهه را به طور کامل پشت سر گذاشته باشد.
  • بلوغ فکری : در کنار تکامل یافتن فیزیک و جسم ، شخص مراجعه کننده برای عمل بینی طبیعی باید به لحاظ عقلی و فکری نیز به یک بلوغ مطلوبی رسیده باشد.
  • پس از درمان بیماری های خاص : ممکن است برخی از کسانی که به انجام جراحی بینی به سبک نچرال استاتیک علاقه مند هستند ، به نوعی مریضی خاص مبتلا باشند که مانع از انجام عمل می شوند. بنابراین مقطعی که فرد همچنان درگیر بیماری است ، زمان خوبی برای انجام جراحی بینی به حساب نمی آید. بهترین جراح بینی طبیعی دراصفهان از ایشان می خواهد ابتدا در راستای درمان بیماری موجود، اقدامات لازم را به انجام برساند و پس از کسب سلامتی کامل، مجدد برای جراحی بینی طبیعی به ایشان مراجعه نمایند.

✔ قابل توجه عزیزان زیباجو ، تمامی موارد فوق برای انتخاب بهترین زمان جهت عمل بینی طبیعی الزامی است.

نکات مهم در مورد جراحی بینی طبیعی

  • در مورد اشخاصی که اختلالات تنفسی ؛ اعم از آلرژی یا پولیپ بینی دارند و در زمینه داخلی بینی دچار مشکلات تنفسی شده اند همزمان با عمل بینی طبیعی می توان مشکلات تنفسی آن ها را برطرف کرد. در حقیقت یکی از اهداف جراحی پلاستیک بینی ، حل کردن مشکلات تنفسی و داخلی بینی می باشد.
  • به طور کلی جراحی بینی طبیعی صرفا جنبه ظاهری ندارد، به این معنا که در این عمل اگر تیغه بینی کج باشد صاف می شود، اگر کنگوها متورم باشند کوچک می شوند و اگر پولیپ وجود داشته باشد می توان از طریق آندوسکوپی سینوس همزمان با عمل بینی طبیعی به درمان این اختلال پرداخت.
  • در ارتباط با اشخاصی که دچار نارسایی قلبی – عروقی و مشکلات ریوی هستند هرگز نمی توان منع مطلق جهت انجام رینوپلاستی قائل شد، بلکه جراح زیبایی بینی این دسته از مراجعین را به متخصص مربوطه ارجاع می دهد و در صورت تایید پزشک متخصص ، امکان جراحی این دسته از متقاضیان عمل زیبایی بینی بلامانع خواهد بود.

مطالب پیشنهادی سایت دکتر علی علوی راد (جراح بینی اصفهان):

آشنایی با انواع عمل بینی

جراح پلاستیک اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *