جراحی زیبایی بینی همزمان با عادت ماهانه

بررسی جراحی زیبایی بینی همزمان با عادت ماهانه

در ادامه مطلب امروز سایت دکتر علی علوی راد جراح بینی اصفهان جراحی زیبایی بینی همزمان با عادت ماهانه را مورد بررسی قرار می دهیم. عادت ماهانه موضوعی است که همیشه زنان به خصوص در زمان انجام جراحی های زیبایی نگران می کند. حتی گاهی دیده شده که به دلیل استرس قبل از جراحی خانم ها دچار خونریزی می شوند. در طی عمل بینی فرد خونریزی بیشتری داشته باشد و بدن دچار ضعف شدیدتری شود. به طور معمول زنان در دوران عادت ماهانه حدود سی و پنج تا هشتاد سی سی خون از دست می دهند اما این بدان معنا نیست که بدن در دوران سیکل قاعدگی دچار مشکل در انعقاد خون شود و همه ی قسمت های بدن از جمله بینی آماده خونریزی است.

صفحه اینستاگرام دکتر علی علوی راد جراح بینی اصفهان

در دو دسته از زنان مناسب تر است که جراحی بینی همزمان با عادت ماهانه نباشد. دسته اول افرادی هستند که دوران قاعدگی آن ها همراه با درد بسیار است و اصطلاحا دیسمنوره دارند و دسته دوم افرادی هستند که در زمان قاعدگی مقدار خونریزی آن ها بسیار شدید است. لذا توصیه می شود اگر دوران قاعدگی سخت و دردناکی دارید انجام جراحی بینی خود را به تعویق اندازید.

بازگشت به فعالیت ورزشی بعد از جراحی بینی | جراح بینی اصفهان | دکتر علی علوی راد

در حالت کلی عادت ماهانه امری طبیعی و ذاتی برای بدن است که به طور معمول اختلالی برای انجام جراحی به وجود نمی آورد و حتی میزان خونریزی را افزایش نمی دهد. لذا در صورت آنکه در زمان عمل بینی پریود شدید هیچگونه نگرانی نداشته باشید اما بهتر است زمان جراحی خود را طوری برنامه ریزی کنید تا دچار استرس سیکل قاعدگی نشوید تا جراحی و دوران نقاهت خود را به سلامت طی کنید.

جراحی بينی در زمان بارداری

به افرادی که قصد باردار شدن داشته و می خواهند جراحي بيني انجام دهند توصیه می شود عمل خود را به دو ماه پس از زایمان موکول نمایند. در واقع در زمان بارداری جراحي بيني ممنوع می باشد چرا که داروهای بیهوشی اثرات مضری به روی بدن جنین خواهد گذاشت.

پس از دو ماه که عمل بینی انجام شد، مادر نباید به مدت 12 ساعت به نوزاد خود شیر بدهد. پس از این مدت داروی بیهوشی از بدن مادر خارج شده و اثری بر شیر وی نخواهد داشت. لازم به ذکر است افرادی که پس از زایمان قصد جراحي بيني دارند، باید کمی صبر نمایند، البته معمولا توصیه می شود جراحي بيني خود را به یک سال بعد موکول نمایند.


مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر : 

توصیه های مراقبتی پس از بوتاکس صورت

عوارض خطرناک و نادر در جراحی بینی

توصیه‌های مراقبتی در تزریق فیلر بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *