عمل بینی استخوانی قوزدار

عمل بینی استخوانی قوزدار

بیشتر افراد با بینی استخوانی ، دارای یک قوز و یا بر آمدگی در بینی خود هستند. که این قوز سبب شده است بینی به شکل خمیده شود . در حققیت از شایع ترین علل مراجعه افراد برای جراحی بینی ، برداشتن قوز بینی می باشد . قوز بینی بیشتر به دلیل عامل وراثت به فرد انتقال داده می شود. اما عواملی همچون ضربه ، تصادفات و مواردی از این قبیل هم می تواند در ایجاد قوز بینی موثر باشند. در ادامه این مطلب از سایت دکتر علی علوی راد جراح بینی اصفهان عمل بینی استخوانی قوزدار را مورد بررسی قرار می دهیم.

جراحی بینی های قوزدار

یک اصل مهم در جراحی بینی ، مهارت بالای جراح بینی است. اما فاکتور اصلی برای افزایش رضایت بیمار و موفقیت در جراحی بینی ضخامت و پوست بینی بیمار است ، به همین دلیل افراد با بینی های استخوانی با ترس و دلهره کمتری برای جراحی آماده می شوند.

تشخیص علل انواع قوز بینی | جراح بینی اصفهان

قوز بینی از خصوصیات بینی های استخوانی است و معمولا بینی های گوشتی بر آمدگی روی بینی خود ندارند . جراح بینی نقش موثری در نتیجه حراحی دارد اما نمی توان گفت مراقبت های بیمار بعد از جراحی در این نتیجه بی تاثیر است . دکتر  در مرحله اول در جراحی، به خلق یک بینی هماهنگ با ، ساختار چهره فرد توجه می کنند و سعی بر این دارند تا با خلق یک بینی طبیعی، زیبایی چهره فرد را بیافزایند.

دکتر علی علوی راد را در اینستاگرام دنبال کنید

در جر احی بینی استخوانی، امکان ایجاد یک بینی عروسکی برای جراح وجود دارد. زیرا بینی های استخوانی از ساختار و غضروف های خوبی برخوردار هستند. اما جراح بینی باید این نکته را در نظر داشته باشد که کوچک کردن بیش از اندازه بینی می تواند سبب بروز بسیاری از مشکلات تنفسی در فرد گردد.

در پاسخ به این سوال که امکان برگشت قوز بینی بعد از جراحی بینی در ابتدا مطرح شد. باید گفت امکان برگشت قوز بینی بعد از جراحی وجود ندارد و جراحی بینی استخوانی به نسبت بینی های گوشتی موفق تر می باشد. همچنین رضایت بیمار بعد از جراحی از این نتایج بیشتر است.

جراح بینی اصفهان در دکتر آف


مطالعه بیشتر:

نکات مراقبتی پیش از عمل بینی

نحوه انجام مراحل جراحی زیبایی بینی

جراحی انحراف بینی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *