مزایا و عوارض تزریق بوتاکس پیشانی

بررسی مزایا و عوارض تزریق بوتاکس پیشانی

در ادامه مطلب امروز سایت دکتر علی علوی راد جراح بینی اصفهان مزایا و عوارض تزریق بوتاکس پیشانی را مورد بررسی قرار می دهیم. مهم‌ترین مزایای تزریق بوتاکس‌پیشانی عبارت‌اند از:

  • نتایج آن سریع و طبیعی است.
  • نیازی به دوره نقاهت ندارد و می‌توانید بلافاصله پس از تزریق، فعالیت روزمره خود را انجام دهید.
  • یک تزریق کم‌تهاجم و سرپایی است.
  • یکی از نتایج قابل مشاهده بوتاکس پیشانی بالا بردن ابرو است.
  • روش انجام آن بسیار آسان است.
  • نسبت به سایر روش‌ها قیمت مناسبی دارد.
  • در برخی موارد برای درمان میگرن یا کاهش عرق پیشانی توصیه می‌شود.

میزان ماندگاری بوتاکس پیشانی

بوتاکس یک روش درمانی موقت برای از بین بردن چین‌وچروک پیشانی است و عواملی مانند سن، سبک زندگی، مهارت پزشک، میزان چین‌وچروک و برند آن در ماندگاری‌اش نقش مهمی دارند. با این حال می‌توان گفت ماندگاری این روش در صورت رعایت راه‌کارهای مراقبت پس از بوتاکس، برای اغلب افراد چهار تا ۶ ماه است.

توصیه های مراقبتی پس از بوتاکس صورت | جراح بینی اصفهان | دکتر علی علوی راد

عوارض احتمالی تزریق بوتاکس پیشانی

این تکنیک، یک روش درمانی ایمن و بی‌خطر است. با این حال اگر توسط پزشک متخصص زیبایی باتجربه تزریق نشود یا مواد بوتاکس کیفیت مرغوبی نداشته باشد، احتمال بروز برخی عوارض جدی وجود دارد. بنابراین هنگام انتخاب پزشک به میزان مهارت او توجه کنید، همچنین از اصل بودن ماده بوتاکس و اعتبار تاریخ مصرف آن مطمئن شوید.

اگر پس از تزریق بوتاکس دچار سردرد، حالت تهوع، کبودی یا تورم در ناحیه پیشانی شدید نگران نباشید، این عوارض جانبی موقتی هستند و پس از گذشت چند ساعت برطرف می‌شوند.

تفاوت تزریق بوتاکس و لیفت‌پیشانی

بوتاکس و لیفت هر ۲ موجب جوان‌سازی و شادابی پوست می‌شوند اما تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. لیفت یک روش کم‌تهاجمی برای رفع شل‌شدگی و افتادگی پوست است که این کار را با روش‌های مختلفی مانند نخ، لیزر و… برای سفت کردن بافت، عضلات و ماهیچه ناحیه مورد نظر انجام می‌دهد.

در مقابل روش کم‌تهاجمی بوتاکس تنها چین‌وچروک و خطوط پیشانی را از بین می‌برد و به خوش‌فرم شدن این ناحیه از صورت کمک می‌کند. درواقع این روش فقط با تزریق ماده مخصوص انجام می‌شود و روش‌های مختلفی مانند بوتاکس با نخ یا بوتاکس با لیزر وجود ندارد.

صفحه اینستاگرام دکتر علی علوی راد جراح بینی اصفهان


مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر : 

کاهش تورم بینی بعد از عمل با مراقبت اصولی

روش های مختلف بیهوشی در عمل بینی

انتخاب روش بیهوشی در جراحی بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *