مزایا و معایب تزریق چربی به صورت

بررسی مزایا و معایب تزریق چربی به صورت

در ادامه مطلب امروز سایت دکتر علی علوی راد جراح بینی اصفهان مزایا و معایب تزریق چربی به صورت را مورد بررسی قرار می دهیم.

عوارض تزریق چربی به صورت

تزریق چربی معمولا یک روش ایمن و موثر برای ترمیم حجم و جوانی پوست است، اما همانند هر روش جراحی یا تزریق دیگر، ممکن است عوارض مختصر یا طولانی مدت داشته باشد.

تورم و ورم:

تورم و ورم از جمله عوارض شایع پس از تزریق چربی هستند که معمولا در محل تزریق ایجاد می‌شود و در اکثر مواقع بعد از چند روز بهبود پیدا می‌کند.

احتمال عفونت:

همانند هر نوع جراحی دیگر، تزریق چربی نیز ممکن است موجب بروز عفونت در محل تزریق شود. برای کاهش احتمال عفونت،این فرآیند باید توسط یک پزشک مجرب و در محیط پزشکی تمیز و بهداشتی انجام شود.

علل تزریق ژل در صورت مردان | جراح بینی اصفهان

نامتناسب شدن ظاهر صورت:

گاهی اوقات ممکن است بخشی از چربی تزریق‌شده به صورت جذب نشود و نتیجه نهایی غیر همگن باشد. در این شرایط پزشک با جلسات متعدد به بهبود نتیجه تزریق چربی کمک می‌کند.

عوارض مربوط به بیهوشی:

اگر تزریق چربی با بیهوشی کلی انجام شود، ممکن است فرد با عوارض مربوط به بیهوشی روبرو شود. این عوارض شامل تهوع، استفراغ، خوابیدن دشوار، تنگی نفس و تغییرات ضربان قلب هستند.

فواید تزریق چربی به صورت

یکی از مزایای تزریق چربی این است که از سلول‌های چربی بدن خودتان برای افزایش حجم و جوانسازی پوست استفاده می‌شود. در تزریق ژل و روش‌های دیگر جوانسازی از مواد شیمیایی برای رفع چین چروک استفاده می‌شود. در این روش‌ها ممکن است فرد به مواد شیمیایی آلرژی داشته باشد و فرآیند با مشکل یا عوارض روبرو شود. اما تزریق چربی معمولا چنین مشکلی ندارد و روشی ایمن برای جوانسازی و زیباتر به نظر رسیدن ظاهر است. از طرف دیگر تزریق چربی به صورت لاغر می‌تواند چهره را جوان‌تر و شاداب‌تر نشان دهد و ظاهر زیباتری به فرد ببخشد.

  • ماندگاری بالا
  • از بین بردن چین و چروک‌های پوستی
  • افزایش حجم صورت
  • از بین بردن فرورفتگی‌ها و جای جوش و زخم
  • هماهنگ بودن چربی با بدن
  • کم تهاجمی بودن

صفحه اینستاگرام دکتر علی علوی راد جراح بینی اصفهان


مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر : 

کنترل چربی پوست بینی بعد از جراحی بینی

مزایا و عوارض تزریق فیلر خط لبخند

عوارض رایج بیهوشی برای جراحی بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *