جلسه مشاوره جراحی بینی

مشاوره جراحی بینی

از مهم ترین اقداماتی که در نتیجه جراحی بینی تاثیر می گذارد یک جلسه مشاوره جراحی بینی است، افرادی که قبل از انجام جراحی بینی با جراح بینی خود مشورت می کنند از نتیجه بهتری برخوردار می شوند.

در جلسه مشاوره بسیاری از موارد آشکار می شوند. افراد می توانند با بیان انتظارات خود از جراحی بینی نظر جراح بینی در این زمینه را جویا شوند. حتی آنان می توانند از جراح بینی خود بخواهند توضیحی مختصر درباره نحوه جراحی بینی بدهد تا در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنند.

جراح بینی با ارزیابی بینی بیمار نوع جراحی بینی و نحوه انجام آن را به اطلاع بیمار می رساند. لازم به ذکر است که در این جلسه اقداماتی برای بیمار شرح داده می شود که قبل و بعد از جراحی بینی باید برای دست یابی به آن عمل کند.


با ما همراه باشید با مطالب پیشنهادی و آموزنده دکتر علی علوی راد جراح بینی اصفهان :


جراح بینی اصفهان |  جلسه مشاوره جراحی بینی .

مشاوره جراحی بینی قبل از عمل

سوابق پزشکی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. هر فردی برای انجام هر جراحی چه زیبایی و چه درمانی باید در صورت داشتن سابقه پزشکی پیش از این که برای انجام آن جراحی اقدام کند در جلسه مشاوره جراحی بیان کند.

پیش از انجام هر نوع جراحی پلاستیک ، بررسی سابقه سلامتی فرد از اهمیت بسیاری برخوردار است به ویژه در شرایطی که از بیهوشی عمومی استفاده می گردد. سلامت عمومی، قبل از این که برای جراحی بینی تصمیمی گرفته شود باید مشکلات سلامت عمومی فرد مورد بحث قرار گیرد، به عبارت دیگر اگر فرد پیش از این جراحی زیبایی جراحی دیگری انجام داده است یا به بیماری خاصی مبتلا می باشد و از داروی خاصی استفاده می کند باید به اطلاع جراح بینی خود برساند.

کاندیدای جراحی بینی باید به یاد داشته باشند که مصرف آسپرین و محصولات حاوی آسپرین را برای حداقل دو هفته پیش از جراحی بینی کنار گذارند و از استامینوفن کدئین که جایگزین مناسبی برای این داروها است استفاده نمایند.

حساسیت به داروها

در جلسه مشاوره جراحی بینی کاندیدا باید درباره داروهایی که به آن آلرژی دارند، آگاهی داشته باشند تا از مصرف آن ‌ها اجتناب کنند. نوع واکنشی که به دارو نشان می ‌دهند به خصوص اگر مشکل تنفسی هم داشته باشند، بسیار مهم و ضروری است.

سن مناسب برای جراحی بینی

برخی از افراد جلس مشاوره را شرکت می کنند تا اطمینان حاصل کنند که آیا در شرایط سنی قرار دارند که بتوانند این جراحی زیبایی را انجام دهند یا خیر. اغلب جراحان بینی توصیه می کنند افراد هنگامی برای این جراحی زیبایی اقدام کنند که از نظر جسمی و روحی به تکامل رسیده باشند و از نتیجه جراحی بینی انتظار واقع بینانه ای داشته باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *