مشکلات تنفسی بعد از جراحی بینی و راه های پیشگیری

راه های پیشگیری از مشکلات تنفسی بعد از جراحی بینی

بسیاری از مشکلات تنفسی بعد از جراحی بینی قابل پیشگیری هستند. و به راحتی می توان از بروز آنها جلوگیری کرد. بهترین و مهمترین مواردی که باید در این رابطه رعایت کرد شامل موارد زیر است:

انتخاب پزشک دارای مهارت

بدون شک پزشک و یا جراح پلاستیکی که دارای تجربه های موفق فراوانی در کارنامه خود است. و علاوه بر این جدیدترین متدها را در زمینه رینوپلاستی می داند بی اندازه در کاهش عوارض و مشکلات بعد از این عمل کمک خواهد کرد.

راه های پیشگیری از مشکلات تنفسی بعد از جراحی بینی | جراح پلاستیک اصفهان

انتخاب مرکز درمانی و کلینیک زیبایی معتبر

فردی که تصمیم خود را برای جراحی بینی گرفته است باید در مورد اعتبار مرکز درمانی، به روز بودن تجهیزات و برخورداری از مجوزهای لازم و استانداردهایی که برای این نوع جراحی نیاز است، اطمینان حاصل کند.

توجه کنید که تبلیغات در این زمینه زیاد است. و بسیاری به بهانه هزینه کمتر به دنبال جلب نظر افراد هستند. بهتر است گول این تبلیغات زرد را نخورید و فراموش نکنید. با توجه به ماندگاری نتایج شما یک بار برای جراحی بینی هزینه خواهید کرد و تا مدت زیادی از نتایج آن لذت خواهید برد.

رعایت نکات مراقبتی

بسیاری از افراد تنها یک بعدی به عمل بینی می نگرند و وجه مهمتر که مراقبت های پس از انجام جراحی بینی است. را نادیده می گیرند. در واقع پنجاه درصد نتایج به روند عمل، مهارت پزشک و اعتبار مرکز درمانی بستگی دارد. مابقی نتایج و جلوگیری از مشکلات به روند مراقبتی در دوران بهبودی بستگی دارد.

برای جلوگیری از مشکلات تنفسی چون خشک شدن بینی و مواردی از این دست بهتر است. در شستشوی بینی، نحوه صحیح خواب، نکات مربوط به سرفه و عطسه و سرماخوردگی پس از جراحی بینی توجه لازم را داشته باشید. بخشی از مشکلات تنفسی تنها در روند بهبودی و به دلیل تغییر ساختار بینی پس از رینوپلاستی ظاهر می شوند و به مرور زمان و همچنین با مراقبت درست از بین خواهند رفت.

همچنین در این دوران بهتر است از دستکاری بینی و ضربه خوردن به آن نیز برای جلوگیری از بروز مشکلات تنفسی جلوگیری شود.

 


دکتر علی علوی راد
فوق تخصص و جراح پلاستیک اصفهان

جهت مشاهده پیج اینستاگرام دکتر علی علوی راد متخصص و جراح پلاستیک کلیک کنید


مطالعه بیشتر:

نتیجه عمل زیبایی بلافاصله بعد از عمل

پیشگیری عوارض لیفت سینه

نکات مراقبتی جراحی بینی

آفتاب گرفتن در دوران مرخصی عمل بینی

ساز و کار جراحی زیبایی سینه

آفتاب گرفتن در دوران مرخصی عمل بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *