نحوه انجام مراحل جراحی زیبایی بینی

بررسی نحوه انجام مراحل جراحی زیبایی بینی

عمل بینی (که از نظر متخصصان به آن رینوپلاستی گفته می شود) جراحی روی بینی است تا شکل خود را تغییر داده یا عملکرد آن را بهبود ببخشد. این امر می تواند به دلایل پزشکی انجام شود، از جمله اصلاح مشکلات تنفسی مربوط به بینی یا نقص بینی هنگام تولد. در ادامه این مطلب از سایت دکتر علی علوی راد جراح بینی اصفهان نحوه انجام مراحل جراحی زیبایی بینی را مورد بررسی قرار می دهیم.

همچنین به دلایل زیبایی می توان این کار را انجام داد که باعث تغییر شکل و ظاهر بینی می شود. بسیاری از افراد از شکل بینی خود ناراضی هستند و تصمیم می گیرند که برای تغییر ظاهر کلی خود تحت عمل جراحی بینی قرار بگیرند. عمل بینی یک عمل جراحی پلاستیک بسیار رایج در ایران است. محققان ایران را “پایتخت رینوپلاستی جهان” می نامند. میزان بالای جراحی زیبایی در ایران ، جراحان این کشور را باتجربه ترین در جهان ساخته است.

آشنایی با جراحی بینی

سبک بینی شکل کلی صورت را نشان می دهد. در واقع بینی مولفه اصلی در زیبایی چهره همه افراد است و به همین دلیل افراد می خواهند صورت شان زیبایی بیشتری داشته باشد ، بنابراین باید تحت عمل جراحی بینی قرار بگیرند (که نگاه تخصصی به آن “رینوپلاستی” گفته می شود). جراحی بینی برای درمان برخی مشکلات مانند: مشکلات تنفسی انجام می شود. و از نظز زیبایی به رفع نقائص موجود در چهره می پردازد.

نکات مراقبتی پیش از عمل بینی | جراح بینی اصفهان

مراحل جراحی بینی

عمل بینی معمولاً به صورت سرپایی انجام می شود ، به این معنی که بعد از جراحی، بستری صورت نمی گیرد، مگر در شرایط استثنایی که بیمار پس از جراحی نیاز به مراقبت ویژه دارد.

بیهوشی به صورت عمومی یا موضعی انجام می شود. با بیهوشی عمومی ، در طول عمل می خوابید و با بی حسی موضعی ، آرام می شوید و بینی شما بی حس می شود ، بنابراین قادر به احساس درد نیستید. در طی عمل ، جراح برش هایی را در بینی ایجاد می کند. در موارد دشوارتر ، جراح نیز ممکن است برش هایی در قسمت پایه بینی ایجاد کند. سپس جراح از استخوان داخلی و غضروف شکل جدیدی ایجاد می کند تا ظاهری دلپذیرتر به وجود آورد.

دکتر علی علوی راد را در اینستاگرام دنبال کنید

اقدامات ضروری پیش از انجام عمل جراحی بینی

  •  آزمایشات خونی روتین پیش از عمل را انجام دهید.
  •  سطح اضطراب تان را کاهش دهید.
  •  از پزشک متخصص در خصوص نوع بینی تان و لزوم انجام عمل جراحی بینی مشورت بگیرید.
  •  در صورت داشتن سابقه ی بیماری، با پزشک خود در میان بگذارید.
  •  تحت نظر پزشک خود اگر دارویی مصرف می کنید که التهاب را دو چندان می کند ، مصرف قرص را قطع کنید.

هدف از مراقبت های قبل از عمل انجام هر کاری مناسب برای افزایش موفقیت در جراحی است. در مقطعی قبل از عمل ، ارائه دهنده خدمات درمانی ، تناسب اندام فرد و مواردی که در بالا ذکر شده است، را برای انجام عمل جراحی ارزیابی می کند.

جراح بینی اصفهان در دکتر آف


مطالعه بیشتر:

روش های درمان تنگی مجرای بینی

مراقبت های قبل و بعد از جراحی بینی طبیعی

نکات مراقبتی پیش از عمل بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *