نکاتی برای تزریق ژل پروفایلو

نکاتی برای تزریق ژل پروفایلو

در ادامه این مطلب از سایت دکتر علی علوی راد جراح بینی اصفهان نکاتی برای تزریق ژل پروفایلو را مورد بررسی قرار می دهیم.

کاربردهای ژل پروفایلو

ژل پروفایلو برای جوانسازی، لیفت، باز شدن خطوط و چروک، آبرسانی، رفع شلی و افتادگی پوست در نواحی مختلفی از صورت، گردن و بدن تزریق می‏ شود. پروفایلو مانند دیگر ژل‏ ها باعث افزایش حجم و برجسته شدن ناحیه تزریقی نمی‏ شود و هیالورونیک اسید موجود در آن موجب هم سطح، صاف و یک دست شدن پوست می‏ گردد. هیالورونیک اسید ماده ‏ای است که به طور طبیعی در بدن تولید می ‏شود و به مرور زمان مقدار آن در پوست کاهش می ‏یابد و باید آن را جبران کرد.

جوانسازی پوست

عملکرد پروفایلو به این صورت است که پوست را برای تولید کلاژن و الاستین فعال می‏ کند. در نتیجه ساختار پوست تازه می‏ شود و جوانسازی و بهبود کیفیت بافت پوست اتفاق می ‏افتد. تزریق ژل پروفایلو برای افراد بالای 30 سال خاصیت پیشگیری و برای افراد بالای 45 سال ویژگی درمانی دارد که می‏ توان با استفاده از دیگر دستگاه‏ های جوانسازی و لیفت پوست به صورت درمان مکمل به کاربرد.

مدت زمان نتیجه گیری از ژل پروفایلو

این محصول جزو روش‏های ایمن، موثر و غیرتهاجمی است که به دلیل کیفیت و استاندارد بالای آن به صورت بین‏ المللی در کشورهای مختلفی استفاده می شود. نتیجه تزریق پروفایلو در عرض 8 هفته کامل می شود و توصیه ما این است که این فرایند درمانی در دو مرحله به فاصله یک ماه انجام شود تا پس از 8 ماه بهترین بازخورد را مشاهده نمایید.

سوالات متداول

نواحی مناسب برای ژل پروفایلو

نواحی مورد نظر برای ژل پروفایلو شامل کل صورت، گردن، شانه، دکلته، بازو و روی دست‏ ها می‏ شود. این ژل به دلیل خاصیت درمانی که دارد و موجب افزایش حجم نمی‏ گردد برای برجسته کردن لب‏ ها، گونه و چانه استفاده نمی ‏شود. نتیجه تزریق این ژل کاملا تا 6 ماه قابل مشاهده است و مدت زمان ماندگاری از فردی به فرد دیگر متفاوت می‏ باشد. برای گرفتن نتیجه بهتر و موثرتر پس از این دوره یک جلسه ترمیمی دیگر نیاز است. در هنگام تزریق به دلیل اینکه چندین بار سوزن سرنگ وارد پوست می‏ شود احتمال التهاب، قرمزی و کبودی وجود دارد که در عرض چند ساعت برطرف خواهد شد. در ضمن قبل از انجام کار پزشک حتما از پماد بی‏ حسی استفاده می ‏شود.

دکتر علی علوی راد جراح بینی اصفهان را در اینستاگرام دنبال کنید

مراقبت های قبل و بعد از تزریق پروفایلو

  • یک هفته قبل و بعد از تزریق این مزوژل از مصرف الکل و کشیدن سیگار خودداری نمایید.
  • اگر در حال مصرف داروی خاصی هستید حتما با پزشک در میان بگذارید.
  • ممکن است بعد از تزریق پوست کمی قرمز، ملتهب و یا کبود شود که کاملا طبیعی است و پس از چند ساعت برطرف خواهد شد.
  • تا 24 ساعت از محصولات آرایشی و بهداشتی بر روی پوست استفاده نکنید تا از بروز هرگونه حساسیت و یا عوارضی پیشگیری شود و بعد از بهبودی کامل پوست می توانید از لوازم آرایشی و بهداشتی خود استفاده نمایید.
  • در این مدت زمان بهبودی پوست ناحیه تزریق شده را با آب خیلی گرم و یا خیلی سرد شستشو ندهید.
  • در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.
  • حداقل تا یک ماه از انجام دیگر روش های درمانی، زیبایی و جوانسازی اجتناب کنید.

جراح بینی اصفهان در دکتر آف


مطالعه بیشتر:

کنترل چربی پوست بینی بعد از جراحی

آشنایی با جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی

روش های درمان و اصلاح شاخک های بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *