نکاتی درمورد تزریق فیلر خط خنده

بررسی نکاتی درمورد تزریق فیلر خط خنده

در ادامه مطلب امروز سایت دکتر علی علوی راد جراح بینی اصفهان نکاتی درمورد تزریق فیلر خط خنده را مورد بررسی قرار می دهیم. فیلر خط خنده (Laugh line filler) یک تکنیک درمانی و زیبایی پرطرفدار برای پر کردن خطوط عمیق اطراف دهان است. این خط‌های عمیق که به شکل عمودی دو طرف دهان دیده می‌شوند به مرور زمان بر اثر خندیدن ایجاد شده‌اند.

خندیدن یکی از زیباترین لحظات اجتناب‌ناپذیر زندگی هر فرد است. با خندیدن چهره شما شاداب‌تر و زیباتر دیده می‌شود. اما با افزایش سن و شل شدن پوست صورت بر اثر دلایل مختلف، اطراف دهان دو خط نسبتا عمیق خنده ایجاد خواهد شد.

این خطوط ممکن است چهره شما را کمی افسرده و پیرتر نشان دهند. در حال حاضر با پیشرفت علم و تکنیک زیبایی در جهان، تزریق فیلر خط لبخند با مواد مخصوص، گودی اطراف دهان را پر می‌کند و خطوط لبخند از بین می‌روند. بدین شکل دیگر خندیدن جای نگرانی ندارد.

آشنایی با فیلر خط خنده

در سال‌های اخیر تزریق فیلر برای از بین بردن چین‌وچروک بخش‌های مختلف صورت کاربرد فراوانی دارد. از این تکنیک زیبایی می‌توان برای از بین بردن خطوط عمیق اطراف دهان که تا بینی ادامه پیدا می‌کند و به خط لبخند معروف است، استفاده کرد.

راه های درمان خط خنده و خطوط پیشانی | جراح بینی اصفهان

روش های مختلف فیلر خط لبخند (Laugh line filler)

بهترین روش‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

فیلر خط خنده روفیل

ژل روفیل برای حجم‌دهی به خطوط با عمق زیاد بسیار موثر است. روفیل در عمیق‌ترین لایه پوست تزریق می‌شود و گزینه مناسبی برای خطوط لبخند است. اثرگذاری و ماندگاری آن در عمق پوست بالاست اما سالانه نیاز به تمدید دارد.

فیلر خط خنده با کانولا

در این روش پزشک به کمک کانولا که شباهت زیادی به سوزن‌های باریک و بلند دارد ژل فیلر را به عمق خطوط عمیق لبخند تزریق می‌کند. وجه تمایز کانولا با سوزن سر صاف و نسبتا گرد آن است.

انتخاب بهترین فیلر خط خنده

بهترین مواد فیلر خط خنده اسیدهای هیالورونیک هستند. این مواد به‌طور طبیعی در بدن ما موجود است، به‌همین دلیل سازگاری خوبی با پوست دارد. تزریق فیلر خط لبخند حاوی اسید هیالورونیک به شفافیت و آب‌رسانی پوست صورت توسط کلاژن‌سازی کمک می‌کند.

مدت اثرگذاری فیلر خط خنده

پس از تزریق فیلر برای پر کردن خطوط عمیق لبخند نتایج مورد نظر در سه روز اول قابل مشاهده نیست. پس از آن با گذراندن دوره نقاهت اثربخشی اصلی دیده می‌شود.

ماساژ بعد از فیلر خط خنده

برخی متخصصین زیبایی معتقدند برای اثربخشی بیشتر فیلر و جلوگیری از گلوله شدن مواد تزریقی یا خون‌مردگی باید ناحیه مورد نظر را پس از تزریق فیلر خط لبخند ماساژ داد. اما بعضی دیگر با ماساژ ناحیه‌ای که ژل تزریق شده مخالف هستند.

صفحه اینستاگرام دکتر علی علوی راد جراح بینی اصفهان


مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر : 

بازگشت به فعالیت ورزشی بعد از جراحی بینی

انتخاب بهترین بوتاکس پیشانی

مراحل عمل سپتوپلاستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *