ویژگی های جراح بینی گوشتی

ویژگی های بهترین جراح بینی گوشتی

افراد با بینی های گوشتی باید انتظار واقع بینانه ای از نتیجه جراحی زیبایی بینی خود داشته باشند. انتخاب جراح بینی گوشتی از مراحل اولیه عمل جراحی زیبایی بینی می باشد و از اهمیت بسزایی در نتیجه عمل بینی برخوردار است.

نتیجه جراحی بینی گوشتی علاوه بر عملکرد جراح بینی گوشتی به نوع پوست و میزان جوابدهی ، به عمل جراحی بینی هم بستگی دارد. با انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی می توان با اطمینان خاطر بیشتری به انجام جراحی زیبایی بینی اقدام کرد و در مورد نتیجه جراحی بینی گوشتی خود آسوده خاطر بود. جراح بینی گوشتی باید در زمینه جراحی های بینی گوشتی نتایج موفقیت آمیز و رضایتمندانه ای کسب کرده باشد.

بهترین جراح بینی گوشتی با به کار بردن تکنیک های جراحی بینی و علم زیباشناسی بهترین نتیجه را برای فرد ایجاد خواهد نمود. جراح بینی گوشتی باید به انتظار و خواسته بیمار گوش کند و راجع به مراقبت های قبل و بعد از عمل بینی گوشتی ، فرد را آگاه نماید. جراح بینی باید تغییراتی که روی بینی انجام می دهد را برای فرد بازگو کرده و فرد را از نتیجه عمل جراحی بینی مطلع کند.


با ما همراه باشید با مطالب پیشنهادی و آموزنده دکتر علی علوی راد جراح بینی اصفهان :


  جراح بینی اصفهان | نکاتی درباره عمل بینی گوشتی

ورم بعد از جراحی بینی گوشتی

جراحان بینی برای از بین بردن و رفع ایراداتی که در بینی های گوشتی وجود دارد باید به ساختار غضروفی-استخوانی آن دست یابند که این امر مستلزم ایجاد برش بر روی پوست بینی می باشد.

بعد از اینکه بر روی پوست برش زده و پوست از استخوان های آن جدا شد پزشک با تکنیک های بسیاری همچون گرافت گذاری به رفع ایرادات و مشکلات بینی می پردازد که تمامی این اقدامات در نهایت منجر به بروز مقداری تورم در بینی می شود. ساختار بینی های گوشتی به صورتی است که تورم بروز یافته در آن ها به مراتب از بینی های استخوانی بیشتر است. البته بیان این موضوع که میزان ایرادات بینی و ویژگی های بدنی افراد نیز در شدت ورم موثر هستند خالی از لطف نیست؛ هرچه ایرادات بینی بیشتر و فرد به اصطلاح بد زخم باشد تورم ناشی از جراحی بینی بیشتر خواهد بود.

عوامل موثر در کاهش تورم بینی

مواردی که در ذیل به آن ها اشاره شده است در کاهش هرچه سریع تر تورم بینی موثر هستند:

  • تغذیه

  1. تا مدت زمان توصیه شده توسط پزشک از خوردن غذاها، میوه و صیفی جات سفت همچون هویج خودداری کنید. زیرا خوردن این غذاها و هضم شان به جویده شدن زیاد نیاز دارد. عمل
  2. جویدن توسط فک بالا که به بینی متصل است انجام شده و منجر به تشدید تورم موجود در آن می شود.
  3. به میزان زیاد آب و آبمیوه های طبیعی و تازه بنوشید.
  4. از خوردن غذاهای پرادویه و پرنمک اجتناب کنید.
  • فعالیت

  1. سرتان را به سمت پایین خم نکنید.
  2. به مدت 1 هفته استراحت مطلق نموده و بعد از این مدت زمان نیز تا زمانی که پزشک به شما اجازه نداده اقدام به انجام ورزش ها و فعالیت های طاقت فرسا نکنید. دیگر عوامل موثر در کاهش تورم بینی عبارتنداز:
  3. هنگام خواب زیر سرتان چند بالشت بگذارید.
  4. به صورت طاقباز و به پشت بخوابید.
  5. بر روی نواحی دارای تورم به مدت 3 روز کمپرس سرد و در 3 روز بعدی کمپرس گرم بگذارید.

جراح بینی اصفهان |  بررسی روش های مختلف جراحی بینی گوشتی | جراح بینی اصفهان

نحوه جراحی بینی گوشتی

نحوه جراحی بینی استخوانی و گوشتی با یکدیگر تفاوت چندانی ندارد. اما در بینی گوشتی باید محکم سازی استخوان صورت گیرد. در حقیقت محکم سازی بینی های گوشتی بایستی خیلی دقیق تر و اصولی تر از بینی های استخوانی انجام شود.

اقدام دیگری که در نحوه جراحی بینی گوشتی انجام می شود، حذف لایه های چربی است. بدین صورت که در طول جراحی پزشک به تشخیص خود بخشی از لایه های چربی را برمی دارد. اما این کار به مهارت زیادی نیاز دارد. چون باید مراقب بود تا به پوست آسیبی نرسد. و اگر آسیبی به پوست برسد، ترمیم آن بسیار سخت و زمان بر خواهد بود. در هنگام جراحی بینی گوشتی پزشک باید مراقب باشد. تا بینی را بیش از حد کوچک نکند. در واقع باید گفت برخلاف بینی استخوانی، در بینی گوشتی، دست پزشک برای کوچک کردن بینی باز نیست.

زیرا میزان برداشتن استخوان و غضروف ها در این نوع بینی ها محدود است و همچنین نبایست پوست را بیش از حد نازک کند به دلیل آنکه این اتفاق بسیار مشکل ساز خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *