بهترین جراح بینی گوشتی اصفهان

بهترین جراح بینی گوشتی

بهترین جراح بینی گوشتی اصفهان کیست ؟ همانگونه که در مقالات قبلی نیز ذکر شد، جراحی بینی گوشتی کمی دشوار تر از عمل دیگر بینی ها می باشد به همین دلیل جراحی که این عمل بینی را انجام می دهد لازم است تا تجربه و مهارت کافی را داشته باشد. این دو عامل از مهم ترین عواملی هستند که یک جراح بینی گوشتی باید دارا باشد. هنر یکی دیگر از عوامل مهم است، زیرا جراح بینی گوشتی علاوه بر این مهارت و تجربه کافی باید هنر نیز داشته باشد تا بتواند نتیجه عمل زیبایی بینی را به نتیجه دلخواه بیمار برساند.

سوابق نیز بسیار مهم است ، بهترین جراح بینی گوشتی لازم است در زمینه عمل بینی گوشتی سوابق درخشانی داشته باشد تا بتواند رضایت بیمار را جلب کند، به همین دلیل بهتر است قبل از عمل بینی نمونه کار های جراح بینی را مشاهده کنید.


با ما همراه باشید با مطالب پیشنهادی و آموزنده دکتر علی علوی راد جراح بینی اصفهان :


جراح بینی اصفهان |  بهترین جراح بینی گوشتی اصفهان

عمل بینی گوشتی

برخی از افراد دارای بینی های گوشتی هستند. خصوصیات و ویژگی های این نوع بینی شامل : ضخیم بودن پوست، چرب بودن نوک بینی، پهن بودن غضروف، بافت های همبند بسیار در زیر پوست و … می باشد.

افرادی که بینی گوشتی دارند عموما زمان عمل بینی و دوران بهبودی شان قدری طولانی تر از بینی های دیگر است، به همین دلیل جراحان بینی به این دسته از بیماران توصیه می کنند تا صبر بیشتری برای مشاهده نتیجه عمل بینی پیشه کنند.

علت مشکل تر بودن عمل بینی چیست ؟

همانطور که قبلا نیز ذکر شد، کیفیت و ضخامت پوست از عوامل بسیار مهم در تعیین نتیجه جراحی بینی می باشد. همین عوامل موجب شده اند که پیش بینی کردن نتیجه عمل بینی های گوشتی کمی دشوار تر شود. در جراحی بینی گوشتی ، جراح بینی از روش های متفاوتی برای تغییر شکل دادن غضروف و استخوان بینی استفاده می کند تا به نتیجه مورد نظر دست پیدا کند. زمانی بیمار به نتیجه دلخواه خود می رسد که پوست به همراه بافت نرم بینی به سمت چارچوب بینی منقبض گردد.

بهترین جراح بینی گوشتی

تمامی افراد می توانند بینی های استخوانی را از بینی های گوشتی تشخیص دهند، زیرا این نوع از بینی ها با قوز یا برآمدگی همراه است. این قوز دار یا برآمده بودن بینی های استخوانی ارثی می باشد و اغلب افرادی که برای عمل بینی مراجعه می کنند قصد برطرف کردن این قوز و برآمدگی ها را دارند. قابل توجه شما بیماران عزیز، افرادی که بینی استخوانی دارند از نتیجه بهتری پس از عمل بینی برخوردار هستند.

درباره جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی های گوشتی به دلیل داشتن غضروف ظریف و پوست ضخیم از جمله جراحی های بینی سخت محسوب می گردد و باید جراح بینی گوشتی مهارت و دقت کافی را داشته باشد تا نتیجه مطلوب و مورد رضایت فرد را حاصل نماید.

  1. افراد با بینی های گوشتی باید انتظار واقع بینانه ای از نتیجه جراحی زیبایی بینی خود داشته باشند.
  2. انتخاب جراح بینی گوشتی از مراحل اولیه عمل جراحی زیبایی بینی می باشد و از اهمیت بسزایی در نتیجه عمل بینی برخوردار است.
  3. نتیجه جراحی بینی گوشتی علاوه بر عملکرد جراح بینی گوشتی به نوع پوست و میزان جوابدهی ، به عمل جراحی بینی هم بستگی دارد.

جراح بینی اصفهان | جراحی انحراف بینی همراه با جراحی زیبایی

بهترین جراح بینی کیست ؟

با انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی می توان با اطمینان خاطر بیشتری به انجام جراحی زیبایی بینی اقدام کرد و در مورد نتیجه جراحی بینی گوشتی خود آسوده خاطر بود. جراح بینی گوشتی باید در زمینه جراحی های بینی گوشتی نتایج موفقیت آمیز و رضایتمندانه ای کسب کرده باشد. بهترین جراح بینی گوشتی با به کار بردن تکنیک های جراحی بینی و علم زیباشناسی بهترین نتیجه را برای فرد ایجاد خواهد نمود.

جراح بینی گوشتی باید به انتظار و خواسته بیمار گوش کند. و راجع به مراقبت های قبل و بعد از جراحی بینی ، فرد را آگاه نماید . جراح بینی باید تغییراتی که روی بینی انجام می دهد . را برای فرد بازگو کرده و فرد را از نتیجه عمل جراحی بینی مطلع کند.

جراحی بینی های گوشتی به دلیل داشتن غضروف ظریف و پوست ضخیم از جمله جراحی های بینی سخت محسوب می گردد . و باید جراح بینی گوشتی مهارت و دقت کافی را داشته باشد . تا نتیجه مطلوب و مورد رضایت فرد را حاصل نماید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *