ترکیب جوان‌سازی گردن و دیگر روش‌های جراحی صورت

ازآنجایی‌که صورت، چشم‌ها و گردن همگی تشکیل‌دهنده ظاهر صورت فرد هستند، ترکیب جراحی صورت و گردن برای رسیدن به اهداف بیمار امری رایج است. این کار اطمینان کافی برای ایجاد یک ظاهر یکنواخت، متمایز و متعادل طبیعی را فراهم می‌آورد. در زیر برخی از روش‌های رایج که برای ترکیب با جراحی جوان‌سازی گردن انتخاب می‌کنند، آمده است:

  • لیفت صورت. جراحی لیفت صورت بدون ترکیب با برخی از تکنیک‌های جوان‌سازی گردن توسط جراح زیبایی امری نادر است. ترکیب لیفت صورت و گردن این امکان را برای یک جراح زیبایی به وجود می‌آورد تا فک، افتادگی گونه‌ها، و شلی بافت‌های گردن را به‌طور همزمان در یک عمل جراحی هدف قرار دهد.
    بزرگ کردن چانه یک جراح زیبایی ماهر و باصلاحیت می‌تواند در طول عمل جراحی لیپوساکشن گردن از طریق برش‌های موجود، یک پروتز چانه مناسب را در داخل چانه قرار دهد تا خط گردن را متمایز ساخته و ظاهر چانه ضعیف و یا رو به عقب را بهبود بخشد .
  • جراحی زیبایی بینی. وجود تناسب در اعضای صورت، کلید داشتن یک چهره جذاب هستند. تغییر شکل بینی به‌منظور ایجاد تطابق بیشتر با چهره بیمار علاوه بر بهبود خط فک، به‌طور چشمگیری می‌تواند موجب افزایش این حس تناسب شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *