تکنیک های عمل جراحی کوچک کردن سینه

راه های کوچک کردن سینه، انواع مختلفی  برای کاهش اندازه سینه وجود دارد. برای انجام عمل، جراح شما تصمیم می گیرد کدام روش کوچک کردن سینه با توجه به اندازه سینه و نتایج مورد انتظار عمل جراحی برای شما بیشتر مناسب است. رایج ترین تکنیک های مورد استفاده در این زمینه به شرح زیر هستند:

نوع لنگری یا کاهش اندازه تی شکل

این روش رایج ترین شیوه مورد استفاده برای کوچک کردن سینه است. برای این عمل جراحی از شکاف لنگری شکل در ناحیه تیره رنگ اطراف سر سینه استفاده می شود. در ادامه شکاف ایجاد شده به صورت عمومی به سمت پایین کشیده می شود و به صورت افقی در طول خط زیر سینه امتداد پیدا می کند.

الگوی عمودی کاهش اندازه سینه

در این تکنیک از یک برش دایره ای در اطراف سر سینه استفاده می شود و یک برش عمودی به سمت پایین و خط زیر سینه ایجاد می شود (این روش گاهی اوقات به عنوان برش «آب نباتی» هم شناخته می شود). الگوی عمودی کاهش اندازه سینه دارای این مزیت است که هیچ جراحتی زیر سینه ایجاد نمی کند و احتمال مشاهده عوارض پس از عمل جراحی را کاهش می دهد.

به هر حال، این تکنیک ممکن است یک توده پوست در قسمت پایین و انتهای برش عمومی از خود به جا گذارد.  این توده بطور خودکار پس از چند ماه از بین می رود، اما ممکن است نیاز به برداشتن آن با استفاده از عمل جراحی در صورت بر طرف نشدن آن وجود داشته باشد. استفاده از این تکنیک همچنین ممکن است همیشه برای درمان سینه های بسیار بزرگ مناسب نباشد.

کاهش اندازه از طریق برش دورآرئول

در این تکنیک یک برش دایره ای دور سر سینه بیمار ایجاد می شود، اما استفاده از این تکنیک فقط در زمانی مناسب است که نیاز به بر داشتن حجم کمی از بافت سینه وجود داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *