مراحل عمل بلفاروپلاستی

بررسی مراحل عمل بلفاروپلاستی

در این مطلب سایت دکتر علی علوی راد جراح بینی اصفهان، مراحل عمل بلفاروپلاستی را مورد بررسی قرار می دهیم. برای انجام بلفاروپلاستی مانند سایر عمل‌های زیبایی مراحل خاصی در نظر گرفته شده است. بنابراین به محض اینکه تصمیم بگیرید افتادگی پلک‌هایتان را برطرف کنید. پزشک عمل جراحی پلک را برایتان انجام نمی‌دهد.

در اولین قدم لازم است که مشاوره دریافت کنید. در این جلسه شرایط متقاضیان توسط پزشک بررسی می‌شود و میزان افتادگی پلک‌ها و … مشخص خواهد شد. در طول جلسه مشاوره پزشک درباره وضعیت جسمانی متقاضیان، داروهایی که مصرف می‌کند و انتظاراتی که از این عمل زیبایی دارد صحبت می‌کند. اگر از بلفاروپلاستی می‌ترسید یا نسبت به نتیجه و انجام آن هیچ دیدی ندارید، جلسه مشاوره بهترین زمان مطرح کردن سؤالاتتان در این باره و راحت شدن خیالتان است.

صفحه اینستاگرام دکتر علی علوی راد جراح گوش اصفهان

پس از مشاوره، پزشک آزمایش‌هایی را برای ارزیابی وضعیت سلامتی اخیر متقاضی تجویز می‌کند. اگر شرایط جسمانی فرد مساعد باشد، در بازه سنی مناسبی قرار داشته باشد و بتواند شرایط قبل و بعد از عمل را رعایت کند، وقت بلفاروپلاستی برای وی رزرو خواهد شد. در طول جراحی پزشکان معمولاً با برش پلک بالا در امتداد خطوط روی آن، عضلات و چربی‌های اضافی را از آن خارج می‌کنند. سپس پوست‌های اضافی که در اطراف چشم و روی آن چین‌خوردگی ایجاد کرده کشیده شده و برش زده می‌شود. در نهایت پزشک پلک را بخیه میزند و می‌توانید به منزل مراجعه کنید و برای گذراندن دوران نقاهت آماده شوید.

مزیت‌‌ها و عوارض جراحی بلفاروپلاستی | جراح بینی اصفهان | دکتر علی علوی راد

برای انجام بلفاروپلاستی روش‌هایی مانند استفاده از لیزر هم وجود دارند. این خدمات تنها در مراکزی که مجهز به دستگاه‌های مدرن باشند و پزشکان حرفه‌ای در این زمینه داشته باشند ارائه می‌شوند. در صورتی که از خونریزی و عمل جراحی می‌ترسید و می‌خواهید افتادگی پلک‌هایتان را درمان کنید، می‌توانید از این روش‌های جدید کمک بگیرید.

آشنایی با عمل بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی عمل زیبایی است که در آن پزشک با کمک بی‌حسی متقاضی را آماده می‌کند. سپس پوست‌های اضافی، چربی‌ها بالا یا پایین چشم و عضلات فلج شده را برمی‌دارد. بعد از آن، محل برش بخیه زده شده و متقاضی برای سپری کردن دوران نقاهت آماده می‌شود.

در صورتی که بلفاروپلاستی به درستی انجام‌شده باشد و متقاضی توصیه‌های پزشک را به خوبی رعایت کند، بعد از 6 ماه نتیجه واقعی این عمل زیبایی قابل مشاهده خواهد بود. کسانی که به صورت مادرزادی افتادگی پلک داشته‌اند یا افرادی که سال‌ها است با این مشکل مواجه هستند و افتادگی پلک شدید دارند، پس از سپری شدن دوران درمان از نتیجه این عمل زیبایی شگفت‌زده خواهند شد.

جراح گوش اصفهان در دکتر آف


مطالعه بیشتر:

مراحل جراحی درمان افتادگی پلک

علل نیاز به ترمیم مجدد جراحی پلک

عوامل ایجاد پف در پلک‌ ها

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *