نتیجه عمل جراحی زیبایی بینی بعد از ٣ماه

نتیجه عمل جراحی زیبایی بینی بعد از ٣ماه

تصاویر موجود در صفحه مربوط به یکی از مراجعین عزیز دکتر علی علوی راد هست که نتیجه عمل جراحی زیبایی بینی بعد از ٣ماه راه به خوبی نشان میدهد.

جراح پلاستیک اصفهان


مراقبت های قبل از جراحی بینی

قبل از عمل رینوپلاستی باید یک سری مراقبت‌ها انجام گردد. همینطور در این زمان آزمایشاتی نیز برای شما تجویز می‌شود. در جلسات مشاوره پیش از جراحی تصمیم‌گیری درباره شکل نهایی بینی انجام خواهد گرفت. پزشک باید وضعیت سلامتی شما را کاملا بررسی کند. تا اطمینان حاصل کند که شما کاندید مناسبی برای این عمل هستید. هیچ یک از فعالیت‌های زیبایی، نباید در شرایطی انجام شوند که بدن شما آمادگی آن را نداشته باشد. چرا‌که سلامتی شما همواره در اولویت خواهد بود. از طرفی سابقه پزشکی و آزمایشات شما مورد بررسی قرار می‌گیرد. به طور معمول می‌بایست یکسری عکس نیز از بینی‌تان در جهات مختلف ثبت شده و به پرونده شما اضافه شود.

عکس ها کامپیوتری

برخی پزشکان عکس‌های کامپیوتری از بینی احتمالی شما نشان داده تا شاید بهتر بتوانید تصمیم بگیرید. بهتر است یک نفر را برای روز عمل و پس از آن همراه داشته باشید. دو هفته پیش از عمل از مصرف داروهایی چون ایبوپروفن، آسپرین و … اجتناب کنید. چراکه مصرف اینگونه داروها احتمال خونریزی را افزایش می‌دهد. در صورت استفاده از داروهای خاص می‌بایست حتما پزشکتان را در جریان این مسئله قرار دهید. همچنین لازم است استفاده از انواع مکمل‌ها و داروهای‌گیاهی را تا زمان عمل کنار بگذارید. زیرا ممکن است حاوی موادی باشند که بر عمل زیبایی بینی و نتیجه آن تأثیر داشته باشند. اگر سیگاری هستید، حداقل یک هفته پیش و پس از عمل سیگار نکشید.

استعمال دخانیات باعث شده تا بینی شما مستعد عفونت گردد و زخم‌های آن دیرتر بهبود یابد. بدن شما می‌بایست در زمان جراحی بینی، در صحت و سلامت کامل قرار داشته باشد. در این صورت دوران ریکاوری نیز با سرعت بیشتری طی خواهد شد. و بدون شک شما در زمان کوتاه‌تری به نتایج دلخواهتان خواهید رسید.

 


دکتر علی علوی راد
فوق تخصص و جراح پلاستیک اصفهان

جهت مشاهده پیج اینستاگرام دکتر علی علوی راد متخصص و جراح پلاستیک کلیک کنید


مطالعه بیشتر:

نتیجه عمل زیبایی بلافاصله بعد از عمل

پیشگیری عوارض لیفت سینه

مشکلات تنفسی بعد از جراحی بینی و راه های پیشگیری

آفتاب گرفتن در دوران مرخصی عمل بینی

ساز و کار جراحی زیبایی سینه

آفتاب گرفتن در دوران مرخصی عمل بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *