اندازه نوک بینی استاندارد

بررسی اندازه نوک بینی استاندارد

همواره برای یک جراح و متخصص گوش و حلق و بینی ، با استفاده از تکنیک ها و روش های جدید جراحی زیبایی بینی که امروزه پیشرفته تر شده ، توانسته است به نتایج خوبی در جراحی بینی و همچنین در شکل گیری نوک بینی و عمل اصلاح افتادگی نوک بینی دست یابد. در ادامه این مطلب از سایت دکتر علی علوی راد جراح بینی اصفهان اندازه نوک بینی استاندارد را مورد بررسی قرار می دهیم. نژاد ایرانی در بیشتر موارد به دلیل اینکه نوک بینی آنها افتاده است از این رو اغلب جراحان بالابردن نوک بینی را در لیست رینوپلاستی خود قرار می دهند.

تاثیر نوک بینی در چهره افراد

نوک بینی یا همان قسمت پایینی بینی که محل اتصال به صورت است و معمولا زاویه ایی با لب بالایی را تشکیل می دهد. میزان فاصله لب بالایی تا نوک بینئ جذابیت بیشتری به صورت فرد خواهد داد. اگر زاویه نوک بینی با لب بالایی بیشتر از ۹۰ درجه باشد بینی فرد زیباتر خواهد شد. جراح با توجه به جنسیت فرد و تجربه ایی که دارد در بالا بردن نوک بینی می بایست بسیار دقت کند. تا در زمان بالا رفتن سن فرد و پیری از افتادگی و حالت ظاهری آن تغییر ایجاد نشود.

کنترل چربی پوست بینی بعد از جراحی | جراح بینی اصفهان

عوامل موثر در افتادگی نوک بینی یا بلند بودن

دلایل و عوامل متعددی می تواند در افتادگی نوک بینی موثر باشد عبارت است از:

  • عوامل ژنتیکی یا ارثی
  • استفاده از روش‌های قدیمی و منسوخ شده برای جراحی زیبایی بینی
  • مصدومیت یا آسیب‌دیدگی قبلی از ناحیه بینی
  • پیری ( افزایش سن )

دکتر علی علوی راد جراح بینی اصفهان را در اینستاگرام دنبال کنید

پیشگیری از افتادگی بینی با چسب زدن

این نوع تفکر کاملا اشتباه است ، که پس از عمل بینی هرچقدر چسب را محکم تر و طولانی تر بزنند از افتادگی بینی جلوگیری می کند. دوران چسب زدن بینی بین ۳ الی ۴ هفته می باشد. طی زمان ۳ هفته ی اولیه پس از عمل بینی چسب زدن به تسریع در بهبود بخیه های داخلی و همچنین در کاهش تورم بینی کمک می کند. بنابراین افراد باید از دلیل چسب زدن بینی بعد از عمل بینی آگاه باشند.

جراح در نوک بینئ بخیه های زیادی را برای فرم دادن و نگه داشتن نوک بینئ استفاده می کند. از این رو چسب زدن تنها به تسریع در کاهش تورم و چسبیدن پوست بینی به نوک بینئ کمک می کند .دقت در چسب زدن و فشار وارده به پوست بینی بسیار مهم است. چرا که اگر در چند روز اولیه چسب را محکم زده و فشار داده شود پوست بینی دچار حالت کم خونی می شود. بنابراین توصیه می شود چسب را محکم و با فشار استفاده نکنند.

جراح بینی اصفهان در دکتر آف


مطالعه بیشتر:

نکاتی برای تزریق ژل پروفایلو

راه های اصلاح و رفع قوز بینی

نکاتی برای قبل از جراحی لیفت شقیقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *