انواع ورم بینی بعد از جراحی

بررسی انواع ورم بینی بعد از جراحی

همان طور که گفته شده ورم بینی بعد از جراحی یکی از مشکلات رایجی است که تمامی افراد متقاضی رینوپلاستی می توانند آن را تجربه کنند. در ادامه مطلب امروز سایت دکتر علی علوی راد جراح بینی اصفهان انواع ورم بینی بعد از جراحی را مورد بررسی قرار می دهیم.

ورم پوست

طی فرآیند عمل جراحی بینی ، پوست از اسکلت بینی جدا می شود، بعد از جراحی و در دوره نقاهت زیباجو می تواند تورم در این ناحیه را تجربه کند، دلیل اصلی بروز این اتفاق تجمع مایع بین سلولی است که این اتفاق را می توان به عنوان یک واکنش التهابی به منظور ترمیم ناحیه های آسیب دیده دانست. این نوع ورم بینی بعد از جراحی پس از گذراندن دوره کوتاهی حدود 1 الی 3 ماه کاهش می یابد، اما در صورتی که بینی گوشتی تر باشد مدت زمان کاهش ورم طولانی تر می شود.

اقدامات مهم بعد از جراحی بینی ترمیمی | جراح بینی اصفهان | دکتر علی علوی راد

ورم کاذب

نوع دیگر ورم ، ورم کاذب یا به عبارتی حافظه پوست می باشد. دوره بهبودی این نوع ورم بینی به دلیل عملیاتی که برای تغییرات فرم بینی بر روی اسکلت یا پوست اعمال می شود بعد از جراحی کمی طولانی تر بوده و بینی برای مدت ها حالت ورم کرده به خود می گیرد.

ورم فیبروز

سومین نوع ورم که داوطلبین جراحی بینی با آن مواجه هستند ورم فیبروز است. این نوع ورم در میان مردم با اصطلاح گوشت اضافه شناخته شده است و می تواند برای همیشه ماندگار باشد. برای جلوگیری از بروز این عارضه در انتخاب پزشک جراح بینی خود بسیار دقت کنید.

صفحه اینستاگرام دکتر علی علوی راد جراح بینی اصفهان


مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر : 

دستورات استفاده از تامپون بعد از جراحی بینی

درمان آبریزش بینی بعد از جراحی

فین کردن بعد از جراحی بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *