تکنیک های عمل بینی طبیعی

جراحی عمل بینی طبیعی

عمل بینی طبیعی | دکتر علی علوی راد در تشریح بینی طبیعی اینگونه بیان می کند که طبیعی بودن ، از نگاه افراد مختلف ، تعاریف متفاوتی دارد. هزاران زن و مرد هستند که صاحب بینی طبیعی می باشند. وقتی به این تنوع شکل نگاه می کنیم می بینیم که برای تمامی آن ها ، تنها یک عبارت طبیعی بودن به کار برده می شود. ولی این بینی ها ، تفاوت های با هم دارند. ولی چگونه ممکن است که هزاران نوع بینی بر روی صورت افراد مختلف ، همگی زیبا باشند و زمانی که به آنها نگاه می کنیم ، تنها عبارت طبیعی را برای همگی آن ها به کار ببریم؟

راز این موضوع در هارمونی بین بینی و سایر اجزای صورت و چشم هنری جراح نهفته است که بینی را به گونه ای تحت عمل بینی طبیعی قرار می دهد که در زمان مشاهده نتیجه جراحی بینی ، لبخند رضایت بر روی لب های بیمار نقش بسته و این جمله را به زبان بیاورد که چقدر بینی ام طبیعی شده.


مطالب پیشنهادی دکتر علی علوی راد جراح بینی اصفهان


مراقبت های قبل و بعد از جراحی بینی طبیعی | جراح بینی اصفهان

ماهیت بینی طبیعی

همانطور که در بخش ابتدایی مقاله جراحی بینی طبیعی اشاره شد ، طبیعی بودن بینی ، از قاب نگاه افراد مختلف ، تعاریف مختلفی دارد ، ولی به طور کلی ، در طول فرایند عمل بینی طبیعی ، جراح بینی اصفهان ، اصولی را در اجرای فرایند رعایت می کند که در مسیر خلق یک بینی است که اگر فردی از تحت عمل قرار گرفتن آن بی اطلاع باشد ، به هیچ وجه متوجه جراحی شدن آن نشده و اولین جمله ای که به ذهنش می رسد این باشد که چقدر این بینی زیبا و طبیعی است.

در بینی طبیعی ، اغلب زاویه بین لب و بینی ، بین ۹۰ تا ۹۵ درجه تنظیم می شود و پل بینی ، صاف شده و ناهمواری های روی آن رفع می گردد. از دیگر اصلاحات در بینی طبیعی ، تنظیم اندازه بینی و تغییر سایز آن به گونه ای است که برازنده صورت باشد. بعلاوه ، سوراخ های بینی نیز اصلاح می شوند و یک شکل و اندازه استاندارد در آنها خلق می شود. تنظیم پهنای پل بینی نیز از دیگر اصلاحاتی است که در طول فرایند ، اجرا می شود.

انواع تکنیک های عمل بینی طبیعی

جراحی بینی طبیعی با تکنیک های مختلفی قابل اجرا می باشد. همه این تکنیک ها دارای هدف مشترک خلق یک بینی زیبا و طبیعی می باشند ولی از برخی جنبه ها دارای تفاوت های اساسی با یکدیگر هستند. برای شرح بیشتر مطلب ، دکتر علوی راد در ادامه شرح می دهد:

تکنیک بسته

در این روش از عمل بینی نچرال ، پزشک بدون ایجاد برش در خارج از بینی ، تنها از طریق سوراخ های بینی ، مانورهای خود را انجام داده و اقدام به جراحی بینی طبیعی می نماید. کلیه برش ها در داخل بینی و بدون نیاز به باز کردن و کنار زدن پوست بینی ایجاد می شوند. مدت زمان اجرای این نوع جراحی بینی ، کوتاه تر بوده و میزان تورم بعد از عمل بینی طبیعی نیز در آن کمتر است.

تکنیک باز

در این روش از جراحی بینی نچرال ، پوست بینی به طور کامل به سمت پیشانی کنار زده می شود. علاوه بر برش خارجی در ستونچه یا حدفاصل بین دو سوراخ بینی ، برش هایی نیز در داخل بینی ایجاد می شود. هدف از این کار دسترسی به چارچوب استخوانی و غضروفی بینی برای ایجاد اصلاحات و رفع ایرادات و شکل دهی مجدد به بینی می باشد. در صورت نیاز ، پیوند غضروف برای تقویت چارچوب بینی برای پشتیبانی از شکل جدید ، مورد استفاده قرار می گیرد. پس از تکمیل فرایند ، برش ها با بخیه بسته می شوند.

تکنیک تغییر اندازه سوراخ های بینی

برای خلق یک بینی طبیعی ، لازم است اصلاحاتی در اندازه سوراخ های بینی ایجاد شود. در برخی افراد ، سوراخ های بینی بسیار کوچک و در برخی دیگر بسیار بزرگ است. همین امر باعث بهم خوردن هارمونی بین سوراخ های بینی و سایر بخش های این اندام می شود. در عمل بینی طبیعی ، پزشک با تنظیم اندازه سوراخ های بینی ، این هارمونی را خلق می نماید.

فواید عمل بینی طبیعی

جراحی بینی طبیعی می تواند تاثیرات مثبتی را خلق کند. بینی طبیعی زیبای شما ، اعتماد به نفس تان را بالا برده و تجربیات ناخوشایند دوره ای که از شکل ظاهری بینی تان ناراضی بودید را از ذهن تان پاک می کند. جراح بینی طبیعی اصفهان دکتر علی علوی راد ، زیبایی که بعد از عمل بینی نچرال تجربه می کنید را به منزله نقطه قدرتی برای تغییر زندگی تان در جهت مثبت می داند. برخی مزایا و فواید عمل بینی طبیعی ، شامل موارد زیر می باشد:

  1. تنظیم سایز بینی به اندازه استاندارد
  2. خلق شکل مطلوب در سوراخ های بینی
  3. تنظیم اندازه نوک و پل بینی
  4. بالا بردن میزان تعادل و هارمونی بین بینی و سایر مولفه های صورت
  5. خلق یک تاثیر مثبت بر روی زیبایی کل صورت
  6. رفع مشکلات مربوط به سپتوم کج
  7. بهبود کیفیت تنفس

علل انجام عمل ترمیم بینی | جراح بینی اصفهان | دکتر علی علوی راد

عوارض عمل بینی طبیعی

تمام فرایندهای عمل بینی نچرال ، صرفنظر از کلی یا جزئی بودن آنها ، می تواند درجه ای از عارضه و خطر را به دنبال داشته باشد. البته ، جراح بینی اصفهان، با تاکید تعهد و احساس مسئولیت و در الویت قرار دادن ایمنی ، سلامت و منافع بیمار ، با حساسیت بالا تمام جوانب را مورد بررسی قرار داده و تمام تلاش خود را به کار می بندد تا جراحی بینی طبیعی در قالب استانداردهایی اجرا شود که دامنه عوارض جانبی را در حداقل سطح حفظ کند. او در طول جلسه مشاوره ، با هدف آگاهی رسانی به بیمار ، عوارض جانبی هر چند احتمالی در عمل بینی طبیعی را متذکر می شود:

  • عواض جانبی ناشی از بیهوشی
  • خونریزی
  • عفونت
  • بی حسی / درد
  • ناتوانی در تنفس از راه بینی
  • بی رنگ شدن پوست
  • تورم

طرفداران عمل بینی طبیعی

شاید شما هم بخواهید بدانید که چه کسانی بیشتر به انجام جراحی بینی به صورت طبیعی تمایل دارند؟ به طور کلی می توان اظهار نمود که با توجه به نتیجه نچرال این مدل از عمل بینی و میزان رضایتی که به همراه دارد ، تقریبا همه افراد را به سمت خود جذب می کند.

می توان گفت از بین آقایان و خانم ها ، جراحی بینی طبیعی در میان آقایان طرفداران بیشتری دارد. علت اصلی این امر حفظ شدن مردانگی چهره آنان است. مدل های عروسکی بینی ، به دلیل مشخصه هایی که دارند ، نمی توانند هماهنگی مطلوبی را در صورت های مردانه ایجاد کنند. بر خلاف چهره های زنانه که بخاطر ظرافت بیشتر ، برای بینی های عروسکی هم مناسب هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.