جراحی پلاستیک بینی چیست ؟

جراحی پلاستیک بینی

جراحی پلاستیک بینی ، امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته به طوری که به جرات می توان گفت که این جراحی پرطرفدار ترین جراحی زیبایی است و افراد با جنسیت و سنین مختلف قصد انجامش را دارند ؛ دلیل اینکه جراحی زیبایی بینی تا این حد مورد توجه قرار گرفته ، تاثیر گذاری بسیار بالای بینی در صورت است . در واقع به دلیل اینکه بینی در مرکز قرار داشته و تنها عضو برجسته صورت می باشد . تناسبات صورت را تحت تاثیر قرار داده و کوچک ترین ایراد آن در تقارن و زیبایی چهره موثر است.

در جراحی پلاستیک بینی ، هر گونه ایراد ظاهری یا عملکردی بینی بر طرف می شود . و با ایجاد تقارن و تناسب میان بینی و سایر اجزای صورت ، زیبایی و اعتماد به نفس افراد را افزایش می دهد.


با ما همراه باشید با مطالب پیشنهادی و آموزنده دکتر علی علوی راد جراح بینی اصفهان :


جراح بینی اصفهان |  جراحی پلاستیک بینی چیست ؟

انتخاب جراح بینی خوب

عوامل مختلفی در نتیجه مطلوب جراحی پلاستیک بینی تاثیر گذار هستند . که یکی از مهم ترین آن ها ، انتخاب یک جراح بینی خوب و با تجربه است . افرادی که قصد انجام این جراحی را دارند ، باید به خوبی برای انتخاب جراح خود تحقیق کنند.

یکی از مهم ترین عواملی که به شما در انتخاب جراح بینی خوب کمک می کند . مشاهده نمونه کارهای ایشان است ؛ با مشاهده نمونه کارهای پزشک می توانید میزان مهارت وی را مورد بررسی قرار دهید و ببینید . در کدام نوع جراحی بینی تسلط بیشتری دارد.

برای این کار می توانید به گالری تصاویر سایت پزشک یا صفحات مجازی ایشان همچون اینستاگرام مراجعه نمایید . البته مراجعه حضوری به مطب نیز از اهمیت بیشتری برخوردار است ؛ چرا که می توانید علاوه بر مشاهده کارهای پزشک ، با بیماران هم صحبت شوید و میزان رضایت آن ها از جراحی را بسنجید.

هزینه جراحی پلاستیک بینی

به طور کلی هزینه این جراحی به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد ؛ در حقیقت باید ابتدا بینی توسط جراح بینی معاینه شود و هزینه نهایی پس از بررسی میزان ایرادات بینی مشخصص گردد.

انواع بینی

بینی های اولیه شامل دو دسته استخوانی و گوشتی می شوند ؛ اینکه بینی جزو کدام دسته باشد ، به میزان ضخامت پوست بستگی دارد.

بینی های استخوانی پوست نازکی داشته و استخوان محکمی دارند ؛ اما پوست بینی های گوشتی ضخیم تر است و غضروف بینی از استحکام پایینی برخوردار می باشد.

یکی دیگر از وجه تمایز این دو نوع بینی در این است که بینی استخوانی بهترین نوع بینی برای عمل بوده و می توان آن را به انواع فرم های طبیعی ، فانتزی و نیمه فانتزی جراحی کرد ؛ اما بینی گوشتی تنها برای جراحی بینی طبیعی مناسب می باشد.

جراح بینی اصفهان | بررسی تفاوت جراحی بینی فانتزی با دیگر تکنیک ها

جراحی پلاستیک بینی یا رینوپلاستی

جراحی پلاستیک بینی یا رینوپلاستی، یکی از موثرترین و پرطرفدارترین روش‌های جراحی زیبایی می باشد. بینی، تاثیر مستقیم در زیبایی و جذابیت فرد دارد زیرا یکی از مهم ترین اجزای صورت می باشد. به طور معمول گفته اند یک بینی خوش‌فرم، تاثیر مثبت خود را بر چهره می‌گذارد ولی دیده نمی‌شود. از جهت دیگر یک بینی نامتناسب و بد فرم، قطعا به چشم می‌آید!

جراحی پلاستیک بینی یک روش و راهکار برای داشتن بینی خوش فرم تر می باشد.

آیا تا حال به فکر تغییر ظاهر خود با جراحی زیبایی بینی بوده اید؟ آیا در مورد این نوع جراحی زیبایی اطلاعات لازم را دارید ؟ اگر در شبکه‌های اجتماعی تصاویر بینی های عمل شده را دیده اید و بیش از همیشه به انجام این جراحی زیبایی تمایل پیدا کردید، در این مورد برای کسب اطلاعات جامع و صحیح با ما همراه شوید.

عمل جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی در ایران مخصوصا در سال‌های اخیر بسیار طرفدار پیدا کرده است. به نقل از روزنامه‌ی Daily Mail انگلستان، به طور سالانه حدود ۲۰۰ هزار نفر در ایران با قصد داشتن بینی‌های کوچک و صورت‌های زیباتر، عمل جراحی پلاستیک بینی را انجام می‌دهند.آمار رینوپلاستی در ایران حدوداً ۷ برابر آمریکا می باشد.

به‌ صورت کلی در عمل جراحی پلاستیک بینی، پوست بینی و بافت زیر آن با کمک چند برش جزئی کنار زده می‌شوند تا اشکالات‌استخوان و غضروف بینی‌اصلاح شود.پس از آن پوست به سر جای خود برمیگردد تا در طول زمان، بینی به فرم دلخواه و متناسب خود برسد. باتوجه به این که چه مشکلاتی در بینی شما وجو دارد، جراحی بینی انواع متفاوتی دارد.

اکنون این سوال پیش می‌آید که پیش از انجام جراحی پلاستیک بینی، به چه مواردی باید حتما دقت کرد تا از نتیجه جراحی، رضایت بیشتری را داشت؟

جراح بینی اصفهان | نکاتی درباره عمل بینی گوشتی .

کدام روش جراحی برای رینوپلاستی هر فرد مناسب می باشد و جراح با کدام معیاری، شکل مناسب بینی فرد را مشخص می‌کند؟

ممکن است برای شما جذاب باشد بدانید که زیبایی شناسی‌چهره یک علم می باشدو دارای اصولی مشخص‌است.  عمل جراحی پلاستیک بینی یا رینوپلاستی به صورت کلی، برای رفع کردن نواقص ظاهری یا عملکرد بینی بعلاوه، بهبود بعضی مشکلات تنفسی انجام می شود. امکان دارد این نقص ها از زمان تولد یا به صورت ژنتیکی وجود داشته باشند و یا ناهنجاری‌های ناشی از آسیب، مثل شکستگی بینی باشند.

اگر این عمل را بوسیله یک پزشک با مدرک معتبر و تخصص در زمینه جراحی زیبایی انجام دهید، با رفع نواقص، عوارض آن به حداقل خواهد رسید. همچنین، عمل جراحی پلاستیک بینی با رفع کردن قوز بینی، بالا بردن استاندارد نوک آن و بهبود حالت سوراخ‌های بینی در زیبایی صورت افراد تأثیر بسیاری می‌گذارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *