جلسه مشاوره جراح بینی ترمیمی

جلسه مشاوره با بهترین جراح بینی ترمیمی

جراح بینی ترمیمی |  عمل بینی ترمیمی یک فرایند بسیار حساس می باشد که انتخاب بهترین جراح عمل بینی ترمیمی ، یک امر الزامی و صروری در آن محسوب می شود. دکتر علی علوی راد جراح بینی اصفهان ، جلسه مشاوره را یکی از بخش های مهم در کل فرایند معرفی کرده و برگزاری آن را برای کسب اطلاعات مورد نیاز جهت ترسیم بهترین طرح درمان ، ضروری می داند.

در طول جلسه مشاوره ، پزشک در خصوص تمام جزئیات جراحی قبلی شما سوالاتی را می پرسد. امروزه تکنیک های مختلفی وجود دارد که جراح با استفاده از آنها به اجرای فرایند می پردازد. کسب اطلاعات جامع تر در طول جلسه مشاوره می تواند پزشک را در انتخاب بهترین تکنیک ، یاری رساند. در طول این جلسه ، پزشک درباره دغدغه ها و انتظارات تان از نتیجه جراحی ترمیمی بینی ، سوالاتی می پرسد. او از شما می خواهد تا به طور شفاف آنچه در بینی تان برایتان آزار دهنده است ، بیان کنید. در صورت منطقی بودن و قابل تائید بودن انتظارات شما از نتیجه جراحی بینی ترمیمی از نگاه بهترین جراح بینی ، او طرح درمان را به سمت این اهداف جهت یابی می کند.

بر اساس سابقه پزشکی بیمار ، جراح باتجربه شما ، زمان مناسبی را برای اجرای فرایند درمان برای شما مقرر می کند. با توجه به اینکه شما قبلاً تحت جراحی بینی اولیه قرار گرفته اید ، از اینرو لازم است بدن و بینی شما ، در شرایط مساعد برای قرار گرفتن تحت عمل بینی ثانویه قرار داشته باشند.

جراح بینی اصفهان | نحوه ماساژ بعد از عمل بینی ..


مطالب پیشنهادی دکتر علی علوی راد جراح بینی اصفهان :


مزایای عمل ترمیمی چیست؟

سلامتی:
در صورتی که جراحی بینی موفق نباشد به همراه خود مشکلات تنفسی به هنگام خواب و در شرایط دیگر ایجاد می کند. بروز هرگونه مشکل در خواب در افزایش اختلالات دیگر تاثیر بسیار زیادی می گذارد، بنابراین برای افزایش سلامت و بهبود کیفیت خواب جراحی ترمیمی بسیار موثر است

تنفس :
در صورتی که پزشک مهارت کافی نداشته باشد می تواند انسداد در حفره های بینی و عدم تنفس افراد رخ دهد، بنابراین از مزایای عمل ثانویه می توان به رفع انسداد بینی و تنفس راحت نیز اشاره کرد.

اعتماد بنفس :
هنگامی که انتظارات فرد در جراحی اول فراهم نمی شود و یا تغییرات مناسب برای صورت افراد نباشد، با انجام جراحی ثانویه می توان آن را تغییر داد تا بیمار اعتماد بنفس خود را مجدد به دست آورد.

نقش پوست در عمل بینی ترمیمی

پوست مانند کاور ، ساختار و کانتور بینی را پوشش داده و در حالت ایده آل ، نتیجه زیبای عمل جراحی را به نمایش می گذارد. ضخامت پوست نقش مهمی در سرعت فروکش کردن تورم بخصوص در جراحی ترمیمی بینی دارد. در جراحی بینی ترمیمی ، پزشک باید با بافت اسکار زیر پوست و نیز ضخامت پوست مقابله کند.

در واقع این چالشی است که جراح بینی ترمیمی با آن دست و پنجه نرم می کند. مقدار اسکار و بافت سفتی که بعد از رینوپلاستی اولیه شکل گرفته است ، اغلب در بیماران دارای پوست بینی ضخیم تر ، بیشتر است و همین امر ، فرایند عمل بینی ثانویه را دشوار تر می کند. اینجاست که مهارت و تجربه دکتر خوب عمل ترمیمی بینی ، پا به میدان می گذارد و با به کار گیری دستاوردهایی منحصر به فرد و بهبود شکل ظاهر و عملکرد بینی ، بهبود چشمگیری را خلق می نماید.

روش های درمان تنگی مجرای بینی | جراح بینی اصفهان | دکتر علی علوی راد

به کار گیری گرافت در عمل جراحی بینی ثانویه

جراح بینی ترمیمی از انواع گرافت های غضروفی در فرایند ترمیم بینی استفاده کرده و در خصوص بهترین گزینه با بیمار خود گفتگو می کند. هر نوع غضروفی دارای مزایا و معایب خود را دارد به طور کلی ، جراح عمل بینی ثانویه اصفهان ، نقش مهمی در تعیین بهترین گزینه برای خلق بهترین نتیجه دارد.

غضروف سپتوم ، غضروفی است که از سپتوم یعنی دیواره جدا کننده حفره بینی گرفته می شود. در عمل ترمیمی بینی ، اغلب این بخش از بینی به دلیل آسیب های وارد شده در جراحی اولیه ، اغلب فاقد مقدار کافی غضروف ، جهت استفاده در طول فرایند عمل بینی ترمیمی می باشد.

گرافت غضروف گوش تکنیک دیگری است که در طول آن ، جراح بینی ترمیمی ، از غضروف گوش برای ترمیم بینی و تغییر شکل ظاهری بینی استفاده می کند. غضروف گوش در مقایسه با غضروف سپتوم نرم تر است و دارای قابلیت شکل دهی بهتر می باشد.

گرافت غضروف دنده نیز دارای ان مزیت است که به مقدار زیاد ، بدون بوجود آوردن اختلال در عملکرد دنده ها ، قابل برداشت می باشد. این غضروف ، سفت تر است. تکنیک گرافت غضروف ، طی فرایند جراحی ترمیمی بینی به روش باز انجام می شود . و زمانی که جراح ، به اصلاحات مورد نظر دست پیدا کرد . برش کوچک ایجاد شده در پوست بینی در موقعیت استراتژیک با استفاده از بخیه های جذبی یا غیر جذبی ، بسته می شود.

عمل ترمیمی بینی چگونه انجام می شود؟

بیمارانی که به دنبال عمل بینی ثانویه یا ریویژن بینی هستند . بعلت تجربه ناموفق خود در عمل اولیه ، در خصوص یافتن جراح بینی ترمیمی اصفهان ، که از مهارت ها تجربه لازم برای یک دکتر جراحی ترمیمی بینی خوب برخوردار باشد . با چالش هایی روبرو می شوند. این یک دغدغه مشترک برای تمام بیماران داوطلب عمل ثانویه بینی ، صرفنظر از محل سکونت آنها می باشد.

جراحی ثانویه بینی بر روی هر بیماری انجام می شود . که عمل رینوپلاستی اولیه او ناموفق بوده و قصد دارد . با جراحی مجدد بینی برای بار دوم یا سوم این ایرادات را رفع نماید. نحوه عمل بینی ترمیمی بنا به دلایل متعدد ، یک فرایند دشوار محسوب می شود.

جراحی مجدد بینی به روش بسته یا روش باز انجام می شود. در این فرایند ، اغلب پیوند غضروف برای پشتیبانی ساختار نوک و پل بینی مورد استفاده قرار می گیرد. غضروف سپتوم اغلب مورد استفاده قرار گرفته . و در برخی موارد ، از غضروف سایر بخش های بدن مثل گوش و دنده استفاده می شود. بعد از رفع نواقص و ایرادات ، مراقبت های بعد از جراحی بینی ترمیمی اصفهان ، درست مثل عمل جراحی اولیه ، لازم الاجرا می باشد. بیشتر بیمارانی که از نتیجه عمل خود ناراضی هستند . از نتیجه ریویژن بینی خود راضی و خشنود خواهند بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *